سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

۲۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به اینکه دهه آخر ماه مبارک شعبان به عنوان دهه بهداشت و نکوداشت مساجد نامگذاری شده است، گفت: در این دهه مردم مومن و متدین در جای جای ایران اسلامی به بهداشت و نظافت مساجد می پردازند.



به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی،وی با اشاره به اینکه این امر به صورت یک فرهنگ در آمده است، ادامه داد: در استان مرکزی نیز اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد همگام با دیگر مردم استان هر ساله به غبار روبی و عطر افشانی مساجد برای ورود به ماه مهمانی خدا می پردازند.


۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۴۹
روابط عمومی

محمد اسدی، مسئول کانون فرهنگی هنری اسلامی تربیت، مسجد انصار اراک (27 خرداد) در مراسم افتتاحیه کلاس های اوقات فراغت این کانون با اشاره به اینکه حضور جوانان و نوجوانان در مساجد گام موثری در راستای تربیت دینی و اخلاقی آنان و خنثی کننده توطئه دشمنان است، ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با برگزاری کلاس های و دوره های آموزشی مختلف در این راستا فعال هستند.



وی افزود: این کانون در تابستان سال جاری با برگزاری کلاس های مختلف فرهنگی و آموزشی از جمله آشنایی شرکت کننده گان با سیر مطالعاتی شهید مطهری میزبان نسل جوان در ایام اوقات فراغت است.


۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۷
روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی،سید صدر میر محمدی، مشاور امور تربیتی و خانواده در این مراسم ضمن تقدیر از حضور جوانان و نوجوانان شرکت کننده در این کلاس ها و والدین ایشان به بررسی چالش ها و معضلات اخلاقی خانواده های و نوجوانان پرداخت.


وی با اشاره به حرکت خزنده ضد فرهنگی دشمنان و توطئه های آنان در این راستا، افزود: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در صدد خدشه دار کردن فرهنگ دینی و به انحراف کشاندن نسل جوان جامعه اسلامی هستند که والدین و فرزندان باید با آگاهی و هوشیاری این توطئه ها را خنثی کنند.


۲۹ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۴۲
روابط عمومی

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان،گفت: بیش از 800 عدد بنر از دعاهای ماه مبارک رمضان به همت این دبیرخانه چاپ و در اختیار کانون های مساجد استان قرار گرفته است.




به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی،ذوالفقاری افزود: در این بنرها دعاهای یا عَلِىُّ یا عَظیمُ، و اَللّـهُمَّ اَدْخِلْ عَلى اَهْلِ الْقُبُورِ السُّرُورَ در بیش از یک هزار متر مربع به چاپ رسیده است.

 

۲۷ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۰
روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی هنری مساجد، مسابقه مسیر حقیقت از خطبه همام نهج البلاغه امام علی(ع) از اول ماه رجب تا سیزدهم رجب مصادف با میلاد نخستین امام شیعیان حضرت علی(ع)بین اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار شد.

۲۶ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۸
روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی،شهلا میرگلو بیات، نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی در سخنانی ضمن تقدیر از فعالیت های کانون های مساجد، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد مامنی امن برای نسل جوان جامعه اسلامی هستند.


وی ضمن تبریک میلاد حضرت مهدی (عج) افزود: افتتاح این کانون در روز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود(عج) کار مبارک و پر خیر و برکتی است.


۲۶ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۳۳
روابط عمومی

دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی جهت استفاده عموم مردم اقدام به تنظیم و چاپ اوقات شرعی ماه مبارک رمضان نموده است .

جهت دریافت به ادامه مطلب بروید:

۲۶ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۲۲
روابط عمومی

هفته هفتم "نسیم کانون" منتشر شد

جهت مشاهده و دریافت پوستر ها به ادامه مطلب مراجعه فرمائید:
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۳۵
روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی مساجد ،محمدناطقی، مسئول کانون فرهنگی هنری آیت اله اراکی مسجد امام جعفرصادق(ع) اراک با تبریک به مناسبت عید نیمه شعبان و میلاد خجسته یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) گفت: به این مناسبت مسابقه دلنوشته ای به امام زمان(عج)‌ بین نوجوانان و جوانان کانون برگزار می شود.



وی موضوعات این مسابقه را انتظار، ویژگی های منتظر واقعی،‌ مهدویت و جامعه مهدوی عنوان کرد و افزود:‌ علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند دل نوشته های خود را همزمان با برگزاری جشن نمیه شعبان به دفتر کانون فرهنگی هنری آیت الله اراکی تحویل دهند.


۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۱۰
روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی هنری مساجد، مسابقه مسیر حقیقت از خطبه همام نهج البلاغه امام علی(ع) از اول ماه رجب تا سیزدهم رجب مصادف با میلاد نخستین امام شیعیان حضرت علی(ع)بین اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار شد.


۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۹
روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی، زهره موچانی،‌ مسئول کانون فرهنگی هنری بقیه اله مسجد الزهرا(س) اراک ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(ع)  گفت: مراسم جشن نیمه شعبان روز جمعه(23خرداد) پس از نماز مغرب و عشا در مسجد برگزار می شود.


وی با بیان اینکه برنامه تلویزیونی چهار سوق همدلی از شبکه آفتاب جهت ضبط در این مراسم حضور دارند، افزود:‌پیش بینی می شود بیش از یکهزار نفر از منتظران حضرت قائم(عج) در این مراسم باشکوه شرکت کنند.


۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۴
روابط عمومی

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: منتظران واقعی حضرت مهدی(عج) در برابر همه ناملایمات ایستادگی می کنند.‌



وی افزود: حضرت مهدی (عج) با تشکیل حکومت جهانی براساس نظام امامت، اداره و مدیریت جهان را در دست خواهند گرفت و بشر را به سوی کمال مطلوب و تکمیل مکارم اخلاقی هدایت و راهبری می کنند.


۲۱ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۵۸
روابط عمومی

به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان مسابقه دوچرخه سواری (شکوفه های مهدوی) برگزار می شود



حجت الاسلام سید تقی امینی، مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اراک، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج)‌ به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: همایش دوچرخه سواری شکوفه های مهدوی در اراک برگزار می شود.


۲۱ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۵۶
روابط عمومی

کانون های فرهنگی هنری جدید التاسیس مساجد شهرستان های ساوه و زرندیه تجهیز شدند.


به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، 16 باب کانون فرهنگی هنری جدید التاسیس مساجد شهری و روستایی ساوه و زرندیه به اقلام کتابخانه ای و تابلوی کانون به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی تجهیز شدند.


۲۱ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۵۱
روابط عمومی


 خبرگزاری شبستان در استان مرکزی در راستای مقوله مهم و ارزشمند سبک زندگی یکی از منویات مقام معظم رهبری گفتگویی باآیت الله دری نجف آبادی  نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک انجام داده که در پی می آید:


 

شبستان:اهمیت سبک زندگی در ابعاد مختلف چیست؟

مسئله محیط زیست خود دارای ابعاد گسترده و رعایت و مراقبت از آن بر همگان لازم و باید در تمامی عرصه ها ملاحظات زیست محیطی منظور گردد و آلودگی های آب و هوا و فضا و زمین مورد توجه جدی قرار گیرد.


۱۹ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۱۸
روابط عمومی

بسته های فرهنگی ویژه طرح اوقات فراغت بین کانونهای فرهنگی هنری مجری این طرح از امروز (18خرداد) توزیع می شود.



به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی،از اراک، این بسته ها شامل کتاب، جزوات آموزشی قرآن کریم، جایزه، لوازم تحریر،‌ پوستر و بنر طرح اوقات فراغت به مبلغ یکصد هزار تومان بین کانون های شهری و روستایی توزیع می شود.


بر این اساس، مسئول و کارشناسان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با حضور در شهرستان های تابعه استان مرکزی در برابر دریافت فرم های اعلام برنامه کلاس های تابستانی نسبت به توزیع بسته ها اقدام می کنند.


۱۸ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۴۵
روابط عمومی

تفاهم نامه فعالیت های فرهنگی بین ستاد و دبیرخانه کانون هافرهنگی هنری مساجد استان مرکزی منعقد گردید.



به گزارش روابط عمومی کانون های هنری مساجد استان مرکزی، حسین شاکری مدیر کل و دبیر هیات هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد روز گذشته(12خرداد) جهت عقد تفاهم نامه فعالیت های فرهنگی بین دبیرخانه و ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در جلسه ای که دبیر ستاد، معاون اداری مالی و رئیس شورای طرح و برنامه ستاد عالی حضور داشتند، شرکت کردند.


۱۸ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۳۴
روابط عمومی

کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به مناسبت میلاد سه نور غرق در نور و شادی است و از چند روز پیش با شور و شعف وصف نشدنی در تدارک برپایی جشن های باشکوه هستند.




به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد مرکزی ، به مناسبت ایام میلاد سه گوهر ناب خداوندی امام حسین، حضرت ابوالفضل و امام زین العابدین علیهم السلام، مراسم جشن و شادی به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار می شود.


۱۱ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۲۶
روابط عمومی

مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خمین گفت : اعضای کانون های فرهنگی مساجد این شهرستان در مراسم ملکوتی امام خمینی (ره ) حضور می یابند.



به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی رضا کوچکی،‌ ‌مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه خمین گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد خمین چهاردهم خرداد همزمان با سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)در مراسمی که به این مناسبت برگزار می شود شرکت می کنند.


۱۱ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۴۳
روابط عمومی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: عید مبعث روز ظلمت شکنی و پیوستن مردم به نور است.


به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی،حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ضمن تبریک به مناسبت مبعث رسول اکرم(ص) ، گفت: پیامبر اسلام (ص) برای جایگزینی اخلاق نیکو و پسندیده به جای ناپسندی ها مبعوث شد تا اخلاق انسان ها را اصلاح و کامل کند.


۰۷ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۲۹
روابط عمومی
رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]