سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

۳۳ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

شماره یازدهم نسیم کانون منتشر شد

جهت مشاهده و دریافت پوستر ها به ادامه مطلب مراجعه فرمائید:

۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۲:۱۳
روابط عمومی

400کانون فرهنگی در استان مرکزی کلاس های اوقات فراغت تابستان را برگزار نمودند.



جهت مشاهده  گزارش تصویری به ادامه مطلب مراجعه نمایید:

۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۰:۲۴
روابط عمومی

400کانون فرهنگی در استان مرکزی کلاس های اوقات فراغت تابستان را برگزار نمودند.

جهت مشاهده  گزارش تصویری به ادامه مطلب مراجعه نمایید:

۲۹ تیر ۹۳ ، ۱۴:۲۸
روابط عمومی

حجت الاسلام حجت الله نیکی ملکی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور روحانیت گفت:مسجد سنگر دفاع از ارزش های غنی اسلام است



حجت الاسلام حجت الله نیکی ملکی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور روحانیت امروز(26تیر) در دیدار با مسئول و کارمندان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ضمن تسلیت به مناسبت شب های قدر و ایام شهادت علی بن ابیطالب(ع) گفت: 28آیه قرآن کریم صراحتا در خصوص مسجد نازل شده است.


۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۳:۴۸
روابط عمومی


جهت مشاهده  گزارش تصویری به ادامه مطلب مراجعه نمایید:

۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۳:۱۲
روابط عمومی

۲۵ تیر ۹۳ ، ۱۴:۱۴
روابط عمومی

سومین دوره تکریم و تجلیل از تالیان نور و خادمان قرآن کریم استان مرکزی همزمان با شام میلاد با سعادت امام حسن مجتبی کریم اهل بیت(ع)‌ به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک برگزار شد.




جهت مشاهده  گزارش تصویری به ادامه مطلب مراجعه نمایید:

۲۳ تیر ۹۳ ، ۱۳:۲۸
روابط عمومی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی:حافظان و تالیان قرآن باید عاملان به آن نیز باشند


شاکری در آئین تجلیل از تالیان طرح تلاون نور که به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در مجتمع آفتاب اراک برگزار شد، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از زمانی که قرآن وارد متن جامعه اسلامی شد تا همین لحظه این کتاب آسمانی توانسته جایگاه خود را در بین مردم جامعه اسلامی حفظ کند.

۲۳ تیر ۹۳ ، ۱۲:۴۴
روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی مساجد مرکزی، سومین دوره تکریم و تجلیل از تالیان نور و خادمان قرآن کریم استان مرکزی همزمان با شام میلاد با سعادت امام حسن مجتبی کریم اهل بیت(ع)‌ به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک برگزار شد.


در این مراسم که با سخنرانی حسین شاکری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی همراه بود ضمن تقدیر از همه مجریان، تالیان، قاریان، مفسران طرح تلاوت نور کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، به طور نمادین از یک مفسر، قاری، مسئول خانه نور و استاد جلسات سنتی قرآن کریم تجلیل به عمل آمد.


۲۳ تیر ۹۳ ، ۱۲:۲۵
روابط عمومی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت:نقش امام حسن مجتبی(ع) در تداوم حرکت روبه رشد اسلام ستودنی است .


به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد مرکزی،حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی کریم اهل بیت(ع)  گفت: نقش امام حسن مجتبی(ع) در تداوم حرکت علوی و مقابله با بنی امیه پررنگ و پرارزش است.


۲۳ تیر ۹۳ ، ۱۱:۵۸
روابط عمومی

مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت ولیعصر(عج)‌از برگزاری محفل انس با قرآن کریم در شب ولادت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.




به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی،مجتبی علی جانی، مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت ولیعصر(عج)‌ مسجد صاحب الزمان(عج)پرندک از توابع زرندیه گفت: این محفل نورانی روز شنبه(21تیر)‌مصادف با نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد دومین امام شیعیان امام حسن مجتبی(ع) پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد برگزار می شود.


۲۱ تیر ۹۳ ، ۱۷:۳۶
روابط عمومی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت : حجاب حفظ ارزشهای والای زنان است.



به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی،حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب  گفت: پوشش تنها محدود به بانوان نیست بلکه در جامعه اسلامی تمام اقشار این حدود را باید رعایت کنند.


۲۱ تیر ۹۳ ، ۱۷:۳۲
روابط عمومی

حمید دانایی، مسئول کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد(عج) مسجد قائم آل محمد(عج)‌اراک از راه اندازی دارالقرآن کریم (المهدی(عج))خبر داد.




مید دانایی، مسئول کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد(عج) مسجد قائم آل محمد(عج)‌اراک گفت:‌ دارالقرآن کریم "المهدی(عج)" به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان جنب مسجد با هدف تقویت و تشویق اعضای کانون و اهالی منطقه با آموزه های دینی و مبانی قرآن کریم و همچنین به منظور پاتوقی برای اصحاب قرآنی و قرآن پژوهان راه اندازی شد.


۲۱ تیر ۹۳ ، ۱۷:۲۸
روابط عمومی

شماره دهم نسیم کانون منتشر شد

جهت مشاهده و دریافت پوستر ها به ادامه مطلب مراجعه فرمائید:

۱۹ تیر ۹۳ ، ۱۳:۳۷
روابط عمومی

مسئول کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد(عج) از برگزاری جلسات علمی در مسجد اطلاع داد.




به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی،حمید دانایی، مسئول کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد(عج) مسجد قائم آل محمد(عج) اراک گفت: همزمان با حلول ماه نزول قرآن جلسات هسته های علمی هر روز بعد از نماز صبح در مسجد دایر می شود.


۱۷ تیر ۹۳ ، ۱۴:۰۹
روابط عمومی

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی از برگزاری مسابقه عکس نماز در این کانون خبر داد


به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی،حجت الاسلام سید تقی امینی، مسئول کانون فرهنگی شهید کوچکی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اراک گفت:‌ مسابقه عکس نماز با عنوان "الصلوه" به همت این کانون در ماه مبارک رمضان بین عموم مردم برگزار می شود.


۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۲:۵۴
روابط عمومی

مسئول کانون فرهنگی ثامن الائمه (ع) از برگزاری کلاس های قرآن با نام اندیشه های بهشتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی ،محمدتقی داودآبادی، مسئول کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه(ع) مسجد امام رضا(ع)‌اراک گفت: همزمان باماه مبارک رمضان این کانون اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی قرآن کریم، معارف، احکام و اخلاق و مسابقات مختلف برای برادران در مقاطع تحصیلی مختلف کرده است.


۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۲:۴۸
روابط عمومی

مسئول کانون های فرهنگی مساجد استان مرکزی با اعلام این خبر کفت : همزمان با شام ولادت امام حسن(ع) تالیان تلاوتنور تقدیر می شوند.


به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی ،حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی  گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن مراسم تجلیل از عوامل برگزاری طرح تلاوت نور در شام میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) برگزار می شود.


۱۴ تیر ۹۳ ، ۱۳:۳۴
روابط عمومی

هفته نهم"نسیم کانون" منتشر شد.


جهت مشاهده و دریافت پوستر ها به ادامه مطلب مراجعه فرمائید:
۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۱:۵۰
روابط عمومی


فضائل امام  حسن مجتبی در کلام رسول خدا



نخستین فضیلت این دو امام معصوم آن است که نیای بزرگوارشان محمد مصطفی برجسته ترین فرزند آدم ، پدرشان علی مرتضی پیشتاز پیشوایان الهی و مادرشان فاطمه زهرا پاره تن رسول الله (ص) و بانوی بانوان جهان می باشد . مادر مادرشان نیز خدیجه بنت خویلد است که اولین بانوی مسلمان و نخستین کسی است که تمام دارایی خود را در راه گسترش اسلام پخش کرد و یاور همیشگی پیامبر اکرم بود و او را در تلاشهای بی امانش در مبارزه با کفر همراهی می نمود و با دلداری و دلگرمی ، رنجهای ناشی از آزار مردمان را در او تخفیف می داد .

۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۱:۲۸
روابط عمومی
رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]