سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

۱۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

اسم : جعفر
لقبها : صادق- مصدق - محقق - کاشف الحقایق - فاضل - طاهر - قائم - منجی - صابر
کنیه : ابوعبدالله - ابواسماعیل - ابوموسی 

نام پدر : حضرت امام محمد باقر ( علیه السلام )
نام مادر : فاطمه ( ام فروه ) دختر قاسم بن محمد بن ابی بکر
زمان تولد : هفدهم ربیع الاول سال 83 هجری
در روز جمعه یا دوشنبه ( بنا بر اختلاف ) در هنگام طلوع فجر مصادف با میلاد حضرت رسول . بعضی ولادت ایشان را روز سه شنبه هفتم رمضان و سال ولادت ایشان را نیز برخی سال 80 هجری ذکر کرده اند .
محل تولد : مدینه منوره

۳۱ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۳۸
روابط عمومی

دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی رتبه سوم را دربین دبیرخانه های کشور به خود اختصاص داد.



به گزارش روابط عمومی ،همزمان با برپایی گردهمایی مسئولان دبیرخانه‌های کانون‌های مساجد سراسر کشور در تهران، استان مرکزی رتبه سوم را در سال 92 به خود اختصاص داد و حجت الاسلام سلیمانی مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با تقدیر نامه ای از مسئول دبیرخانه مساجد مرکزی حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری قدردانی تشکر کرد.


۳۰ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۴
روابط عمومی

قرآن و سنت به عنوان دو منبع اصلى و قطعى نزد همه مسلمین و همه پیروان مذاهب اسلامى مورد قبول است  و اساسا محتواى اسلام و پیام آسمانى این دین مقدس را از این دو منبع استخراج مى نمایند. گر چه منابع دیگرى نیز براى استخراج این محتوا مد نظر است، اما هیچ یک از آنها مانند قرآن و سنت از اجماع کامل در نزد عموم مذاهب اسلامى برخوردار نیستند.
مسجد در آیات الهى

۳۰ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۴۷
روابط عمومی

مسئول کانون های فرهنگی هنری  مساجد استان مرکزی از برگزاری اردو مشهد مقدس خبر داد.


به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت:‌ 800 نفر در قالب 3 گروه به مدت 5 روز به اردوی زیارتی فرهنگی مشهد مقدس اعزام می شوند.


۲۹ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۳۳
روابط عمومی

شهردار ساوه گفت : کانون های مساجد خون تازه ای در رگ های فرهنگی شهر جاری ساخته است.



به گزارش روابط عمومی،کامران جوادی شهردار ساوه امروز(29مرداد) به مناسبت فرارسیدن روز جهانی مسجد در نشست صمیمی با مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه ضمن تشکر و تقدیر از کانون های مساجد به خاطر برگزاری برنامه های ماه مبارک رمضان گفت: کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد باید از تمام ظرفیت‌ های موجودی که در اختیار دارند و با عزم ملی و مدیریت جهادی به منظور تحقق بخشیدن به شعار سال استفاده لازم را ببرند.


۲۹ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۲۸
روابط عمومی

مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه از برگزاری مسابقه نقاشی کودکان برای کودکان خبر داد.



به گزارش روابط عمومی،محمدمهدی کارکن، مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه گفت:‌ این مسابقه در محکومیت فجایع اخیر رژیم صهیونیست و کشت و کشتار رژیم منحوس در فلسطین و غزه بین کودکان ساوجی برگزار شد.


۲۹ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۲۳
روابط عمومی

دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی جهت تشویق و تقدیر از خواهران شرکت کننده در طرح اوقات فراغت تابستان اقدام به اعزام  اعضای برتر هر کانون به اردوی فرهنگی تفریحی همدان نمودند.

این اردو در تاریخ های 19،‌18 و 20 مرداد ماه سال جاری و به صورت یک روزه در امکان دیدنی شهر همدان برگزار شد.

جهت مشاهده گزارش تصویری به ادامه مطلب مراجعه نمایید:

جهت مشاهده اندازه واقعی روی هر عکس کلیک کنید.

۲۲ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۹
روابط عمومی

شماره دوازدهم نسیم کانون منتشر شد



جهت مشاهده و دریافت پوستر ها به ادامه مطلب مراجعه فرمائید:
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۳۰
روابط عمومی
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود   /  صد حیف از این بساط که برچیده می شود


در این بهار رحمت و غفران و مغفرت      / خوشبخت آنکسی ست که بخشیده می شود






۰۶ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۲۵
روابط عمومی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزیاز برگزاری اردوی پایان دوره ویژه خخواهران خبر داد.


به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: 400نفر از خواهران فعال عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی که حضوری فعال در کلاس های تابستان مساجد داشتند در اردوی یک روزه به اردوگاه تفریحی همدان اعزام می شوند.

۰۶ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۱۳
روابط عمومی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد مرکزی از راه اندازی 5 باب خانه نور خبر داد.




به گزلرش روابط عمومی،حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد مرکزی گفت:‌ هم اکنون خانه های نور در 40 مسجد شهری و روستایی استان مرکزی فعالیت دارند‌که تا پایان سال جاری 5 باب خانه نور دیگر در مساجد این استان راه اندازی می شود.


۰۶ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۰۷
روابط عمومی

مسئول محترم کانون فرهنگی هنری

با سلام و احترام؛

باطلاع می رساند به حول و قوه الهی  دبیرخانه کانون های مساجد استان مرکزی قصد دارد جهت تقدیر از مسئولین و منتخبین شرکت کننده در طرح اوقات فراغت تابستان(آسمانی ها)  ، اردوی متمرکزی را در مشهد مقدس و در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج امام رضا(ع) برگزار نماید.

لذا خواهشمند است طبق جدول زمان بندی زیر ،  هماهنگی  لازم با

1)ادارت فرهنگ و ارشاد اسلامی( در  شهرستان ها )،

2)دفاتر نمایندگی کانون های مساجد (خمین و ساوه)

3)معاونت فرهنگی هنری  دبیرخانه(اراک و خنداب) 

 از میزان سهمیه تعلق گرفته به هرکانون اطلاع یابید.

جهت مشاهده جدول زمانبندی  و دریافت رضایت نامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید:

۰۶ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۱۳
روابط عمومی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از بهرمندی 14هزار نفر از کلاس های اوقات فراغت خبر داد.


به گزارش روابط عمومی ، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقای، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به بهره مندی 14هزار نفر از جوانان و نوجوانان از برنامه های اوقات فراغت امسال دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: برنامه های اوقات فراغت امسال به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان با اولویت و محوریت قرآن انجام می شود.

 

۰۶ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۳۴
روابط عمومی

مسئول محترم کانون فرهنگی هنری

لطفا جهت دریافت فرم رضایت نامه روی لینک زیر کلیک نموده  و پس از تکمیل حداکثر تا تاریخ 13 مرداد ماه به دبیرخانه مساجد استان تحویل نمایید:

-------------------------------------

دریافت فرم رضایت نامه(pdf)
حجم: 215 کیلوبایت

-----------------------------------

۰۵ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۵۹
روابط عمومی

مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت :سکوت جوامع بین المللی در قبال نسل کشی و جنایات ،عامل ادامه حملات گستاخانه صهیونیست می باشد.




حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری،‌ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به مناسبت آخرین روز از ماه مبارک رمضان و روز قدس ، گفت:‌ سکوت حاکمان دولتهای اسلامی در برابر این جنایات نشانه وابستگی آنان به آمریکا و اسرائیل غاصب است.


۰۱ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۲۲
روابط عمومی

مسابقات قرآن کریم به همت کانون فرهنگی سلمان فارسی آغاز شد.




به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ،این مسابقات با حضور 750 نفر از شرکت کنندگان در رشته های قرائت، حفظ و مفاهیم در گروه های سنی 7 تا 12 سال، 12 تا 18سال و 18سال به بالا و دو بخش خواهران برادران امروز سی ام تیر مصادف با بیست و سوم ماه مبارک رمضان آغاز شد.


۰۱ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۱۳
روابط عمومی
رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]