سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

۱۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: دفاع مقدس یک حرکت تاریخی عظیم در کارنامه ملت ایران است.


به گزارش روابط عمومی ،حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: بسیاری از رزمندگان پس از دفاع مقدس توانستند، کارهای بزرگی را انجام دهند و حتی در مراکز علمی انرژی هسته‌ای خلاقیت‌های خود را نشان دهند.

۳۰ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۵۱
روابط عمومی

استاندار استان مرکزی گفت: مساجد سنگر اصلی و مهمترین پایگاه برای رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود.


محمد حسین مقیمی، استاندار استان مرکزی شامگاه گذشته بعد از نماز مغرب و عشا در جمع نمازگزاران مسجد حضرت امیرالمومنین علیه السلام کوی بعثت اراک ضمن گرمیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: مساجد پایگاه اصلی مردم در همه زمان ها بوده است و در دوران انقلاب و دفع مقدس نیز اصلی ترین سنگر برای کمک رسانی به رزمندگان و جلسات آنان بود.

 

۳۰ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۴۶
روابط عمومی

نهمین جشنواره قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در آبان ماه 93برگزار میگردد.

جهت ثبت نام آیین نامه زیر به دقت مطالعه گردد.

یین نامه جشنواره قرآنی مدهامتان (مرحله استانی)
حجم: 267 کیلوبایت

فرم ثبت نام جشنواره
حجم: 187 کیلوبایت

جهت مشاهده پوستر جشنواره به ادامه مطالب مراجعه نمایید.

۲۹ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۰۲
روابط عمومی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از اعزام نخبگان روستایی مساجد به سومین کنگره روستایی که در مشهد مقدس این استان به مشهد مقدس خبر داد.


به گزارش روابط عمومی ،مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به برگزاری سومین کنگره روستایی که در مشهد مقدس برگزار می شود، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: از استان مرکزی نیز 20 نفر از نخبگان روستایی به این اردوی فرهنگی اعزام می شوند.

 

۲۴ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۳۸
روابط عمومی

به اطلاع شرکت کنندگان  خواهر در کنگره نخبگان روستایی می رساند جهت تکمیل فرم پذیرش ، رضایت نامه زیر را دریافت و بعد از چاپ توسط توسط ولی و یا همسر(در صورت متأهل بودن) تکمیل و در روز اعزام تحویل مسئول مربوطه قرار دهند.

جهت دریافت روی عکس زیر کلیک نمایید.

۲۲ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۳۰
روابط عمومی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از اعزام فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان به دوره آموزشی اندیشه های آسمانی خبر داد.



به گزارش روابط عمومی،مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت:‌ 72 نفر از برادران فعال عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی شانزدهم شهریور ماه به هفتمین دوره آموزشی اندیشه های اعزام شدند که 16 نفر از این تعداد روحانی هستند.

۲۲ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۲۵
روابط عمومی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: مساجد در خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن هستند.


حسین شاکری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی امروز(19شهریور) در دیدار با مسئول و کارکنان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در خصوص پایان طرح اوقات فراغت تابستان 93 در مساجد گفت:‌ مهم ترین کارکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد مقابله با آسیب های اجتماعی و فرهنگی است.

۱۹ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۲۷
روابط عمومی

lسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از بهره مندی 14 هزار نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان از برنامه های اوقات فراغت خبرداد.


به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری،‌ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت:  14هزار از اعضای کانون های فرهنگی هنری امسال در طرح آسمانی ها 8 از کلاس های طرح اوقات فراغت در رشته های قرآن و احکام، عقیدتی، آموزشی، ورزشی، فرهنگی و هنری بهره بردند.

۱۹ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۰۴
روابط عمومی

شماره سیزدهم نسیم کانون منتشر شد


جهت مشاهده و دریافت پوسترها به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
۱۹ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۰۰
روابط عمومی

مراسم اختتامیه اوقات فراغت تابستان 93با حضور معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی و شرکت کنندگان در این طرح ،کنار مرقد نورانی امام رضا در مشهد مقدس برگزار شد.


جهت مشاهده  گزارش تصویری به ادامه مطلب مراجعه نمایید:

۱۷ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۰۵
روابط عمومی

دبیرخانه کانون های مساجد استان مرکزی تعداد800نفر از برادران 12 تا 18سال شرکت کننده در کلاس های اوقات فراغت تابستان 93را در سه مرحله از 31مرداد تا 10شهریور به مشهد مقدس اعزام کرد.




جهت مشاهده  گزارش تصویری به ادامه مطلب مراجعه نمایید:

۱۶ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۵۸
روابط عمومی

دبیرخانه کانون های مساجد استان مرکزی تعداد800نفر از برادران 12 تا 18سال شرکت کننده در کلاس های اوقات فراغت تابستان 93را در سه مرحله از 31مرداد تا 10شهریور به مشهد مقدس اعزام کرد.



جهت مشاهده  گزارش تصویری به ادامه مطلب مراجعه نمایید:

۱۶ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۱۴
روابط عمومی

به مناسبت دهه کرامت ومیلاد امام رضاعلیه السلام همایشی به عنوان راه زندگی ویژه خانواده ها در اراک برگزار می شود.


این همایش به همت کانون فرهنگی هنری شهیدکوچکی مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام اراک با موضوع بررسی اهداف و موانع ازدواج با سخنرانی حجت الاسلام عبدالله هاشمی از استادان حوزه علمیه اراک برگزار می شود.

۱۵ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۴۳
روابط عمومی

اردوی پایان دوره اوقات فراغت برادران عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی یکشنبه (۹شهریور) در مشهد مقدس به کار خود پایان می دهد.



به گزارش روابط عمومی ،مراسم اختتامیه اردوی پایان دوره فعالان کانون های مساجد با حضور محمدرضا جعفری معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در محل اسکان اردوی پایان دوره کانونهای فرهنگی هنری مساجد مرکزی در مشهد مقدس برگزار می شود.

۱۵ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۳۵
روابط عمومی

معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: اعضای کانون های مساجد الگویی برای سایر دوستان خود در مدارس هستند و با اخلاق خوب خود در همه جا می درخشند.‌


به گزارش روابط عمومی ،محمدرضا جعفری، معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در مراسم اختتامیه اردوی پایان دوره اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی که در مشهد مقدس برگزارشد، گفت: برگزاری اردو تاثیر بسزایی در ایجاد روحیه نشاط و تعالی بین نوجوانان و جوانان دارد.

۱۵ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۱۶
روابط عمومی
رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]