سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی، کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان مرکزی طی بیانیه ای آورده است:‌ پیروزی انقلاب اسلامی ایران قدرت و ایستادگی ایران اسلامی را در برابر چشم جهانیان قرار داد



در بیانیه کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان مرکزی طی بیانیه ای به مناسبت یوم الله 22بهمن آمده است: رمز موفقیت ملت ایران در برابر دشمنان و تداوم حرکت سرافرازانه و افتخارآمیز انقلاب اسلامی بصیرت و آگاهی و اطاعت از ولایت فقیه است.


کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان مرکزی طی بیانیه ای آورده است: پس از گذشت سی و پنج سال از انقلاب الهی ایران زمین صاحبان این سرزمین یک بار دیگر زیر پرچم سبز اولیای خدا لبیک گویان ندای "هل من ناصر ینصرنی" حسین زمان خود را پاسخ می‌گویند.


در ادامه این بیانیه آمده است: یاران و اصحاب مسجدی نیز در میان همین خیل بی شمار میثاقی دوباره با شهدا و مقتدای خود خواهند بست و در روز 22بهمن امسال ذلتی دیگر برای استکبار به ارمغان خواهند آورد و به دلاوران سرزمین کهن خواهند گفت: الله اکبر نوای شیرین و پرطنینی است که از حنجره پاک شما بار دیگر عرش خدا را زینت خواهد بخشید.


در ادامه بیانیه دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به عنوان مسئول کمیته مساجد دهه فجر استان یادآور شده است، در راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن این ملت مومن و انقلابی پرشورتر از همیشه حضور پرشور اقتدار خویش را به نمایش خواهند گذاشت.


پایان پیام/
۹۲/۱۱/۲۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]