سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان گفت: اعتقاد به امام عصر(عج) از مهم‌ترین پشتوانه‌های فکری و معرفتی است.

به گزارشروابط عمومی از اراک، حمید صادقی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان امروز(21اردیبهشت) در مراسم جشن نیمه شعبان که به همت کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر ویژه نوجوانان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت ولیعصر(عج) گفت: برگزاری جشن‌های نیمه شعبان فرصتی برای شناخت امام زمان (عج) و تلاش برای فراهم کردن زمینه ظهور است.

 وی افزود: ترویج و گسترش فرهنگ مهدویت سبب افزایش آگاهی و معرفت منتظران حضرت ولی‌عصر(عج) می شود و باید با ارائه برنامه‌های ارزشی و مهدوی نسل امروز به‌ویژه جوانان را با آموزه‌های مهدوی به‌سوی انسان کامل و راهنمای بزرگ بشریت امام زمان(عج) هدایت کنیم.

 

صادقی اظهار کرد: در جامعه اسلامی همه تلاش ما باید زمینه سازی برای ظهور باشد و بر این اساس نیز اقدام کنیم  و بتوانیم در همه لحظات خود را به امام عصر (عج) نزدیکتر کنیم تا دشمنان اسلام ما را به بیراهه نبرند.

 این مقام مسئول افزود: ارتقای بینش و بصیرت نوجوانان و جوانان در زمینه جامعه مهدوی و ظهور حضرت حجت(ع) ضرورت دارد و این مهم گامی ارزشمند در راستای سعادت بشر و ایستادگی جوانان و نوجوانان در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام است.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان اظهار کرد: جامعه بشری تشنه بر طرف کردن ظلم و بی دادگری در جامعه است و  امروز انسان ها با تمام امکانات نسبت به معنویت احساس تشنگی می کنند.

 در این مراسم گروه سرود موعود و گروه نمایش گل نرگس متشکل از کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) قالهر به اجرای برنامه پرداختند.

 1450ختم صلوات و ختم قرآن کریم برای سلامتی آقا امام زمان (عج) توسط نوجوانان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

 




۹۶/۰۲/۲۴
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]