سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

دوره آموزشی مهدویت و نماز با عنوان «سفیران آسمانی» با حضور طلبه های خواهر و برادر ساوجی در شهرستان ساوه حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی از اراک، دوره آموزشی «سفیران آسمانی» برای آشنایی با معارف مهدویت و نماز ویژه ائمه جماعات مساجد استان مرکزی برگزار می شود که نخستین دوره این طرح هم اکنون در شهرستان ساوه با حضور یکصد خواهر و برادر طلبه در سالن شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه در حال برگزاری است.

 طلاب شرکت کننده در این دوره از سرفصل های امام مهدی(عج) در قرآن، انتظار، زیبایی های نماز، شیوه های دعوت به نماز از حضور استاد حجت الاسلام حسن محمودی از مرکز تخصصی مهدویت قم بهره مند می شوند.

 حرکت در جهت احیای کارکردهای مسجد طراز اسلامی، آشنایی با معارف نماز و مهدویت و توان پاسخگویی به شبهات در این حوزه، تقویت و ایجاد توانایی در برقراری ارتباط بهتر با افراد مسجدی در جهت جذب حداکثری از اهداف این طرح است.

 همچنین توانمندسازی ائمه جماعات در پاسخگویی به شبهات  نمازگزاران و به ویژه نسل نوجوانان و جوانان در خصوص مهدویت از دیگر اهداف مهم این طرح است.

 گفتنی است، دوره آموزشی سفیران آسمانی با محوریت نماز و مهدویت ویژه طلاب با همکاری دفتر نمایندگی منطقه ویژه ساوه و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به صورت یک روزه با شرکت 10۰ نفر از طلاب خواهر و برادر در آستانه ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.

 

 

 














۹۶/۰۳/۰۲
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]