سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید احمد گل محمدی مسجد صاحب الامر(عج) کوی صالح آباد اراک از برگزاری مسابقات قرآن و اذان خبرداد.

احسان صالحی، مسئول کانون فرهنگی هنری شهید احمد گل محمدی مسجد صاحب الامر(عج) کوی صالح آباد اراک در خصوص برنامه های ماه مبارک رمضان به روابط عمومی در اراک گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقات قرآن و اذان ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

 وی افزود: علاقمندان می توانند از امروز تا 15 خرداد جهت ثبت نام در این مسابقه هنگان نماز مغرب و عشا به دفتر کانون مراجعه کنند؛ همچنین به نفرات اول تا سوم مسابقات هدایایی اهدا می شود.

 صالحی از مسابقه پیامکی با عنوان«ماه میهمانی خدا» خبر داد و گفت: این مسابقه ویژه اعضای کانون و نمازگزاران است که علاقمندان می توانند تا سی ام خرداد از طریق پیامک به دو سوال «بهتر است نیت روزه را چگونه انجام داد؟ و وقت نیت روزه ماه رمضان چه هنگامی است؟ » پاسخ دهند و در مسابقه شرکت داده شوند.

 مسئول کانون فرهنگی هنری شهید احمد گل محمدی مسجد صاحب الامر(عج) کوی صالح آباد اراک همچنین از برگزاری مسابقات تنیس روی میز جام رمضان خبر داد و افزود: این مسابقه نیز ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان اراک است و علاقمندان از 11 خرداد تا 18 این ماه می توانند در این مسابقه ثبت نام کنند.

 وی اظهار کرد: ویژه مراسم لیالی قدر و محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته کشوری  نیز با حضور پرشور اهالی منطقه برگزار می شود.

 صالحی با بیان اینکه ا نسان روزه دار در پیشگاه خداوند ارزش بسیار بالایی دارد ادامه داد: اهالی مومن و خداجوی صالح آباد قبل از فرارسیدن ماه مبارک اقدام به غباروبی مسجد کردند.



۹۶/۰۳/۱۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]