سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در کانون های مساجد این استان خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به روابط عمومی در اراک گفت: در آستانه بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران هستیم که کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در مراسمی مقام آن امام بزرگوار را گرامی می دارند.

 وی افزود: ارسال پیامک تسلیت و شناساندن ویژگی های امام خمینی (ره)، توزیع پوستر و بنرهای ویژه ایام ارتحال امام راحل، اهداء ثواب تلاوت قرآن کریم به روح بلند امام و شهدای قیام ۱۵ خرداد، برگزاری مراسم سخنرانی با عنوان امام خمینی (ره)، سیاهپوش کردن مساجد، مسابقه اینترنتی وصیت نامه امام، شرکت اعضای کانون های زرندی و ساوجی در در مراسم ارتحال در مرقد مطهر و مشارکت در برپایی نمایشگاه عکس یادیار در مصلای بیت المقدس از جمله برنامه هایی است که به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) توسط دبیرخانه کانون های مساجد استان اجرایی می شود.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم در سطح کانون های مساجد را از دیگر برنامه های کانون های مساجد در روزهای 14 و 15 خرداد دانست و گفت: مسابقه کتابخوانی وصیت نامه سیاسی و الهی حضرت امام خمینی(ره) در اکثر کانون های فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می شود.

 حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: مبارزات امام خمینی (ره) از ابتدای نوجوانی آغاز و مسیر تکاملی آن به موازات ابعاد روحی ایشان و از یک سو نیز با توجه به اوضاع سیاسی و اجتماعی ایران و جوامع اسلامی ادامه یافت.




۹۶/۰۳/۱۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]