سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
مسابقه کتابخوانی با عنوان« ادب فنای مقربان» بین خواهران فعال عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی از اراک، به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقه کتابخوانی با عنوان«ادب فنای مقربان» از مجموعه تالیفات آیت الله آملی جوادی بین خواهران فعال عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و رابطین منطقه ای و مساجد برگزار می شود.

 این مسابقه با هدف بصیرت افرایی و افزایش آگاهی نسبت به شناخت شخصیت های مهم و بزرگ دینی و علمی ایران اسلامی برگزار می شود؛ به برگزیدگان این مسابقه پس از ماه مبارک رمضان به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.

 به علت حجم بالا و سنگین کتاب مذکور گزیده ای از آن در سی سوال به همراه پاسخ های آن از متن کتاب طراحی شده که در قالب فایل فشرده در سایت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی موجود است و علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به این سایت در مسابقه شرکت کنند.

 موضوع این کتاب زیارت جامعه کبیره از برترین زیاراتی است که در زمینه معرفت برتر و عرفان کاملتر را فراهم می کند و نیز ادب حضور در فنا و آستان مقربان معصوم(ع) را به زائر می آموزد.

 کتاب ادب فنای مقربان، کوششی در راستای تشریح و تیین زیارت که در پرتو کلمات گفتارها و نوشتارهای استاد جوادی آملی که با تسلط به مبانی فلسفی، عرفانی و تفسیری و نیز با دلباختگی به آن گوهرهای مقدس وجود یعنی ائمه اطهار (ع همراه شده است از کمال و جمال خاصی برخوردار بوده و قطعا در مسیر معرفت و ارادت به آن شاخصه های الهی موثر و کارساز است.


جهت دریافت فایل کتاب و سوالات مربوط از لینک های زیر کلیک کنید.

دریافت
توضیحات: فایل کتاب

دریافت
توضیحات: فایل سولات چهار گزینه ای

۹۶/۰۳/۱۸
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]