سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
مسئول کانون فرهنگی هنری شهید آوینی مسجد ولایت اراک از برپایی پایگاه تابستانه استراتژی در این کانون خبر داد.

ابوالفضل جعفری، مسئول کانون فرهنگی هنری شهید آوینی مسجد ولایت اراک از راه اندازی پایگاه تابستانه استراتژی برای کودکان دختر و پسر در سنین 6تا 12 خبر داد و به روابط عمومی در اراک گفت: کلاس های این پایگاه به صورت جداگانه در سه مرکز کانون فرهنگی هنری شهید آوینی، جامعه القرآن کریم و دفتر اندیشکده حکمت عهد برگزار می شود.

 جعفری افزود: تلاش در جهت آموزش و تمرین تصمیم سازی و تصمیم گیری با تکنیک تربیت تفریحی برگرفته از آیات قرآن کریم، احادیث و ورایات، فقه و حکمت اسلامی از رویکردهای این کلاس ها است.

 وی اضافه کرد: علاقمندان برای شرکت در این کلاس ها تا پایان خرداد ماه فرصت ثبت نام دارند و کلاس ها در 20 جلسه از اول تیر ماه با بهره مندی از مربیان مجرب و توانمند آغاز می شود.

 مسئول کانون فرهنگی هنری شهید آوینی مسجد ولایت اراک همچنین از برگزاری مراسم تقدیر از فعالان و خادمان جزء خوانی قرآن کریم که در ایام ماه مبارک رمضان در مسجد تلاش داشتند همزمان با عید سعید فطر خبر داد و گفت: از خواهران و برادرانی که در برپایی سفره های ساده افطاری کوشش داشتند نیز تقدیر می شود.

 جعفری به برپایی مراسم لیالی قدر اشاره و عنوان کرد: در این شب های با برکت مراسم اعمال شب های قدر با حضور مداحان در مسجد برگزار می شود؛ شب های قدر شب های خاصی هستند که در آن تمامی ملائکه خداوند به زمین می آیند و به بیان قرآن ارزش عبادت این شب از هزار ماه بیش تر است.

 وی اظهار کرد: بنا به آیات صریح قرآن کریم شب‌های قدر شب نزول قرآن و  در روایات آمده که استغفار انسان را از دایره شیطان خارج و در دایره نورانیت الهی قرار می‌دهد.

۹۶/۰۳/۲۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]