سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی اراک به مناسبت ماه مبارک رمضان جزوه هایی برای پاسخگویی به سوالاتی که اکثرا مبتلابه هستند تهیه کرده است.

حجت الاسلام سید تقی امینی مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی تخصصی نماز مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اراک در خصوص برنامه های ماه مبارک رمضان به روابط عمومی در اراک گفت: جزوه هایی با عنوان مهمان خدا به همت این کانون تهیه شده که احکامی که اکثرا مبتلابه هستند در آن آمده است.

 وی افزود: احکام مربوط به روزه دانشجو و استاد، مادران باردار، بیماران، روزه اولی ها و تازه مکلفان بیشترین سوالاتی است که در ماه مبارک رمضان از سوی روزه داران مطرح می شود از اینرو این جزوه ها در ایام ماه مبارک رمضان برای پاسخگویی سریع تر در اختیار ائمه جماعات و مبلغین قرار می گیرد.

 حجت الاسلام امینی در ادامه ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) اظهار داد: مراسم جشن با شکوهی به این مناسبت در مسجد با حضور روزه داران و اعضای کانون برگزار شد و به 50 نفر از فعالانی که در برپایی مراسم جزخوانی قرآن کریم و برپایی سفره های افطاری خدمت کردند جوایزی اهدا شد.

 مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی تخصصی نماز مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اراک همچنین به قرائت روایت اخلاقی توسط امام جماعت هنگام برپایی نماز صبح اشاره و عنوان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان نماز های جماعت در هر سه وعده و مراسم جز خوانی ویژه خواهران و برادران در مسجد با استقبال باشکوهی برگزار می شود.

 وی خاطرنشان کرد: اردوی تفریحی زیارتی ویژه پسرانی که تازه مکلف شدند به حرم مطهر امامزاده ریحان و بیت تاریخی حضرت امام خمینی(ره) شهرستان خمین از دیگر برنامه های این کانون در ماه مبارک رمضان است.

 حجت الاسلام امینی ادامه داد: والدین باید از فرصت ماه مبارک رمضان در راستای تربیت اسلامی و قرآنی فرزندان خود استفاده کنند به طوری که بسیاری از احکام دین مبین اسلام در وجود فرزندان نهادینه شود؛ ماه مبارک رمضان به دلیل شرایط و اوضاع خاص حاکم برآن، بیشترین زمینه را برای ما فراهم می آورد تا مسائل مذهبی را به کودکانمان آموزش دهیم.

۹۶/۰۳/۲۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]