سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
جلسه افتتاحیه اوقات فراغت ساوه امروز(۱۱تیر) در دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی از اراک، جلسه توجیهی ستاد اوقات فراغت تابستان ۹۶ شهرستان ساوه امروز(11تیر) متشکل از ائمه جماعات، مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه، مسئولان و اعضای فعال کانون های مساجد ساوه برگزار شد.

 در این جلسه برنامه ریزی ها و اولویت بندی برنامه های اوقات فراغت اعضای کانون های مساجد را مورد بررسی و برنامه ریزی قرار دادند.

 برنامه ریزی در تمهیدات لازم در خصوص انعقاد تفاهمنامه های اوقات فراغت با کانون های مساجد، محورهای مباحث آموزشی و توجیهی طرح بوسه ای برآسمان و جشنواره فرهنگی ورزشی جام مساجد، توزیع بنرهای ویژه اوقات فراغت از مهمترین موضوعات این نشست بود.

 دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ضمن تاکید بر برپایی منظم کلاس های طرح اوقات فراغت «آسمانی ها» در مساجد، چارچوب های لازم برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های تابستانی کانون ها را اندیشیده است.

 ساماندهی فعالیت های اوقات فراغت کانون، هماهنگ سازی و ایجاد وحدت رویه در فعالیت های مسجد، استفاده از کلیه ظرفیت های موجود در تشکل های حوزه مسجد از اهداف برگزاری طرح اوقات فراغت «آسمانی ها» است.

۹۶/۰۴/۱۲
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]