سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
سلسله جلسات آموزشی با عنوان «خانواده مهدوی» به همت کانون فرهنگی هنری بیت المهدی(عج) مسجد سیدالشهدا(ع) حصار اراک برگزار می شود.


خانواده مهدوی حسین حقوردی، مسئول کانون فرهنگی هنری بیت المهدی(عج) مسجد سید الشهدا حصار به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این جلسات با حضور حجت الاسلام سید علیرضا تراشیون، کارشناس مباحث تربیتی در حوزه کودک و نوجوان طی 6 جلسه هفته ای یکبار در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب برگزار می شود.

 وی افزود: ویژگی های دوره نوجوانی و جوانی، بلوغ و مشکلات این دوره، چگونه با جوانم ارتباط بهتری داشته باشم از موضوعات مورد بحث در این نشست ها است که با شعار والدین آگاه، فرزندان هوشمند دنبال می شود.

 مسئول کانون فرهنگی هنری بیت المهدی(عج) مسجد سید الشهدا حصار با بیان اینکه بانوان در ایجاد خانواده مهدوی نقش موثری دارند افزود: خواهران فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و رابطین منطقه ای نیز در این نشست ها شرکت دارند.

 حقوردی اظهار کرد: مهمترین کارکرد خانواده مهدوی تربیت نسل منتظر است و ایجاد کانون لذت در محیط منزل یکی دیگر از کارکردهای خانواده مهدوی است؛ خانواده مهدوی کانون تربیت و آموزش برای زوجین و فرزندان با محوریت برنامه‌های مهدویت است.

 لازم به ذکراست، پیش از این با بهره مندی از سخنان حجت الاسلام تراشیون، دوره های گوهر وجود با موضوعات تربیت فرزند و مشاوره کودکان در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار شده است.

 

۹۶/۰۴/۲۲
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]