سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
گردهمایی استانی رابطین خواهر مساجد استان مرکزی همزمان با خجسته میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می شود.



حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری،مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به خروابط عمومی در اراک گفت: گردهمایی رابطین و استانی خواهران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان (4مرداد) مصادف با ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) در دهه کرامت در اراک برگزار می شود.

 وی افزود: در این گردهمایی خانم دکتر نیلچی زاده از فعالان فرهنگی و مشاوران حوزه زن و خانواده پیرامون عفاف و حجاب و مقام والا و شخصیت حضرت معصومه(س) به بیان سخنانی می پردازد و نمایشگاهی هم از دستاوردهای بانوان مسجدی در جنب برگزاری این گردهمایی دایر می شود.

 حجت الاسلام ذوالفقاری به تقدیر از 5 نفر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی « ادب فنای مقربان» از مجموعه تالیفات آیت الله آملی جوادی اشاره و تصریح کرد: این مسابقه به مناسبت ماه مبارک رمضان بین خواهران فعال عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و رابطین منطقه ای و مساجد برگزار شد که بیش از 60 نفر از شرکت کنندگان پاسخ صحیح به سوالات آن دادند.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اهمیت برگزاری اینگونه همایش ها، مسابقات و گردهمایی ها ادامه داد: اگر خانواده خوب شکل گرفته و زن به وظایف خود در خانواده به خوبی عمل کند، آسیب های اجتماعی که از دغدغه های مقام معظم رهبری است را خیلی کاهش می دهد؛ زن محور خانواده است و خانواده با محوریت زن اداره می شود زن کانون مهر، وفا، عظوفت و نگهداشت خانواده است.

 این مقام مسئول اظهار کرد: باید علاوه بر فعالیت های فرهنگی و مذهبی، مباحث علمی برای زندگی بهتر خانواده و جوانان در مساجد داشته باشیم؛ همانگونه  که خانواده ها برای خوراک، لباس و انواع کلاس های آموزشی فرزندانشان هزینه می کنند، باید برای دین و اخلاق آنها نیز هزینه کنند و این فرهنگسازی را باید اهالی مسجدی ایجاد کنند.

 وی کانون های مساجد را بهترین مکان برای ترویج الگوی فرهنگی  اسلامی دانست و گفت: رابطان خواهر باید در زمینه الگوهای ایرانی اسلامی در این کانون ها تلاش کنند.

۹۶/۰۴/۲۲
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]