سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
در حال حاضر جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان با حضور ۴۰نفر از بانوان فعال روستای ضامنجان در حال برگزاری است.


به گزارش روابط عمومی  از اراک، جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان از روز گذشته (31تیر) تا امروز(1مرداد) با حضور 40نفر از بانوان فعال روستا، اعضای کانون فرهنگی هنری ثاراله ضامنجان، دوستداران کتاب و اعضای پایگاه بسیج حضرت زینب(س) با همکاری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در مدرسه حاج حسنجانی این روستا در حال برگزاری است که عصر امروز به کار خود پایان می دهد.

 دومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در قالب رویدادهای ترویج کتابخوانی در گروه سنی کودک و نوجوان برگزار می شود؛ گروه های سنی هفت تا ٩، ٩ تا ١١ و ١١ تا ١٤ سال به صورت جداگانه در جام باشگاه های کتابخوانی حضور پیدا می کنند.

 جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان امسال در ١٠٠ شهر و 20روستای متقاضی کشور برگزار شده است و دوره آموزشی این جام از ٢ فروردین سال جاری آغاز شده و تا هفته کتاب (آبان ماه سال جاری ) ادامه دارد.

 ایجاد جام باشگاه ‌های کتاب و کتابخوانی کودک و نوجوان نشان می ‌دهد که طرح‌ ها و ایده‌ ها فقط مخصوص به تهران نیست بلکه همه شهرها می‌ توانند در این طرح مشارکت داشته باشند و با ارائه طرح ‌ها و ایده ‌های جدید بتوانند در سطح ملی دیده شوند.

 لازم به ذکر است، روستای ضامنجان به همراه 9 روستای دیگر ایران طی سال 1394در برنامه ویژه یونسکو با شاخص های قدمت کتابخانه عمومی، تعداد و تنوع عنوان های مطالعه، اعضای فعال کتابخوان و میانگین سنی مطالعه در روستاها به عنوان دوستدار کتاب معرفی شد بوده است.

 ضامنجان مرکز دهستان سده از توابع بخش مرکزی شهرستان اراک در جنوب غربی اراک و همجوار با منطقه سنجان است.

 

۹۶/۰۵/۰۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]