سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
۰۱ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۴

تابستانی پر از اردو آغاز شد

اولین اردو از طرح بانشاط و هیجان به نام «تابستان پر از اردو» به همت کانون های فرهنگی شهرستان تفرش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی از اراک، سومین سال کلاس های تابستانی «تابستانی پر از اردو» در قالب طرح آسمانی ها به همت کانون های فرهنگی هنری قائمیه، شهید بهشتی، شهید حیدری، شهید مطهری شهرستان تفرش در حال برگزاری است.

 این طرح از سوی ستاد مردمی غنی سازی اوقات فراغت و با همکاری نهادها و ادارات فرهنگی تفرش برگزار می شود که با حضور پرشور اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان تفرش همراه است.

 کلاس ها در مساجد، امامزادگان، پارک ها، اماکن تفریحی برگزار می شود.

 چهارشنبه ها اردوی متمرکز با حضور همه اعضای طرح در حاشیه شهر و اردوی های برون شهری و جمعه ها حضور در مقر مرکزی و برگزاری هیات مذهبی و آموزش ویژه هیات داری و خادمین هیات مذهبی در مقر مرکزی طرح در مصلی ولایت نماز جمعه برگزار می شود.

 محتوای کلاس های مساجد شامل دوبخش دینی از جمله قرآن (مفاهیم، هنرهای قرآنی)، احکام، اخلاق، عقاید به شکل موضوعی و  فرهنگی و هنری شامل خوشنویسی تحریری و نقاشی، هنرهای نمایشی (تعزیه، تئاتر)، سرود و همخوانی، امداد و نجات، زبان انگلیسی، نقاشی، مجریگری، احکام، عکاسی و فیلمبرداری و بخشی از کلاس ها شامل برنامه های تفریحی اردوهای تفریحی و زیارتی، کوهپیمایی، شنا، ورزش است.

 حرم مطهر امامزاده فاطمه صغری سیاوشان آشتیان، سرچشمه محلات، اردوگاه همدان، اردوگاه خمین، باغک شازند از جمله اماکن و محل های برگزاری اردوهای این کانون است؛ این اردوها به صورت متمرکز شهرستان است و فعالان و برترین های اوقات فراغت سایر کانون ها را نیز برای شرکت در اردو ثبت نام می کند و ‌در برگزاری این اردوها پایگاه بسیج مسجد نیز همکاری دارد.

۹۶/۰۵/۰۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]