سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

برگزیدگان چهارمین دوره مسابقات فوتبال دیجیتال جام مساجد استان مرکزی که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، معرفی شدند.


به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد مرکزی، این مسابقات به مناسبت دهه مبارک فجر و ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان از 19 تا 21 بهمن ماه در رده سنی آزاد برگزار شد که با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

بر این اساس،‌ محمد جلایی و مهدی ابراهیمی هر دو از کانون فرهنگی هنری بعثت اراک نفر اول و دوم و پیام دولت آبادی از کانون ولایت به عنوان نفر سوم این مسابقات معرفی شدند.


همچنین، به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات روزنامه دیواری نیز به همت کمیته مساجد و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار و از برگزیدگان آن در کانون‌های مجری این مسابقه تقدیر شد.


مسابقات فوتبال دیجیتال طی سه سال گذشته همزمان با دهه فجر با حضور پرشور و استقبال بی‌نظیر نوجوانان و جوانان مسجدی برگزار شده است که امسال چهارمین دوره خود را پشت سر گذراند.


پایان پیام/
 

۹۲/۱۱/۲۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]