سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان گفت: نامگذاری روزدخترالگوسازی از شخصیت حضرت معصومه(س) برای دختران امروز و حرکتی نمادین برای گوشزد کردن شخصیت حضرت معصومه(س) است.


به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی، حمید صادقی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان امروز(5مرداد) ضمن بازدید از کلاس های اوقات فراغت در جشن میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) که در کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر برگزار شد، گفت: دخترانی که اوقات فراغت  خود را در مسجد سپری می کنند قطعا از لحاظ علم و آگاهی نسبت به سایر همسالانشان که در مسجد حضور پیدا نمی کنند قوی تر هستند.

 وی افزود: دختران و همه بانوان این سرزمین باید از فاطمه معصومه(س) الگو بگیرند و برای شناخت بیشتر مطالعات خود را افزایش دهند تا با زندگی و سیره ایشان آشنا شوند.

 صادقی ادامه داد: حضرت معصومه سلام الله با عفت، عصمت، متانت، وقار و بینشی که داشتند بهترین الگو برای یک دختر مسلمان محسوب شوند و دختران با تاسی از این بانوی بزرگ به کمال سعادت و آرامش در زندگی دست می یابند.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان گفت: ما در دین مبین اسلام، الگوهای مناسبی برای زنان و دخترانمان داریم که اگر به خوبی آن ها را معرفی کنیم، قطعا تاثیر بسزایی در آن ها دارد؛ حضرت فاطمه زهرا(س)، حضرت زینب (س) و حضرت فاطمه معصومه (س) هر کدام دنیایی از معرفت اند.

 وی اظهار کرد: نامگذاری روز ملی دختر در زادروز آن حضرت، حرکتی نمادین برای گوشزد کردن شخصیت حضرت معصومه(س) و ترویج ابعاد وجودی این دختر اهل‌بیت(ع) در میان دختران مسلمان و درنهایت الگوسازی از شخصیت آن حضرت برای دختران امروز است.

 صادقی با بیان اینکه دختران امروز با مطالعه از زندگی حضرت معصومه(س) می‌تواند درس‌های اخلاقی بیاموزند و در زندگی شخصی خود الگو بسازند گفت: حفظ حجاب، حفظ کلام، حفظ آبرو، عفت و پاکدامنی از جمله بزرگترین درس‌هایی است که دختران می توانند از زندگی حضرت معصومه(س) بیاموزند و در زندگی خود آن را عملی کنند.

در ادامه این مراسم اسماعیل سهرابی مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر گفت:‌کلاس های طرح اوقات فراغت این کانون با عنوان آسمانی از اول تابستان در این کانون آغاز شده و با شرکت حداکثری دانش آموزان و اعضای کانون همراه است.



۹۶/۰۵/۰۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]