سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در کنار چند نهاد و سازمان دیگر که برپایی قرارگاه ایمان و بصیرت همکاری داشتند، مورد تقدیر قرار گرفت.


به گزارش روابط عمومی از اراک، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در کنار سپاه روح الله، صدا و سیما، شرکت آلومینیوم، دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی، اوقاف و امور خیریه، نیروی انتظامی، حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، شهرداری، شرکت واگن پارس و ستاد اجرایی نماز جمعه اراک به عنوان فعال برتر در این نمایشگاه معرفی شدند و در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه از آنان تقدیر شد.

 همچنین غرفه های ستادهای نماز جمعه اراک، محلات، مهاجران، آستانه علوی و بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک به عنوان غرفه های برتر معرفی شدند.

 لازم به ذکر است، نمایشگاه بزرگ قرارگاه ایمان و بصیرت به مناسبت دهه کرامت و پنجم مرداد سالروز عملیات افتخار آفرین مرصاد و سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور در مصلای بیت المقدس شهر اراک با حضور حجت الاسلام تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور افتتاح شد.

 نمایشگاه دستاوردهای نماز جمعه، جهاد و شهادت در 50 غرفه از (3مرداد) به مدت 4 روز  در مصلای اراک دایر بود و با معرفی غرفه های برتر به کار خود پایان داد. 

 ستادهای نماز جمعه شهرستان های استان، فعالیت های نهادهای فرهنگی استان و دفتر مرکزی که فعالیت های ستاد نماز جمعه استان و شورای سایستگذاری ائمه جمعه از جمله غرفه های این نمایشگاه بود.

۹۶/۰۵/۰۸
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]