سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
یکهزار نفر از خواهران و برادران شرکت کننده در دوره آموزشی «بوسه ای بر آسمان» در اردویی که برای این دوره برگزار می شود شرکت می کنند.


به گزارش روابط عمومی از اراک، این اردو از  14اردیبهشت تا شانزدهم برای خواهران و روزهای 17 و 18اردیبهشت برای مربیان و متربیان طرح آموزشی بوسه ای بر آسمان در مرکز تفریحی فرهنگی باغک شازند برگزار می شود.

 در این اردوی آموزشی تفریحی که مربیان و متربیان از شهرهای اراک، کمیجان، خنداب، فراهان، شازند  و خمین حضور دارند، حجت الاسلام دارینی و حجت الاسلام اخوان ضمن اجرای برنامه های شاد و برگزاری مسابقات شفاهی برای متربیان در خصوص مباحث ارتباط موثر، اردویی وزیباشناسی مسجد برای مربیان نیز مطالبی بیان می کنند.

 دوره آموزشی بوسه ای بر آسمان با موضوع نماز و با هدف افزایش سطح سواد علمی و اعتقادی چند سالی است که به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار می شود و تاکنون ضمن برگزاری اردوهای تفریحی فرهنگی، جلسات و دوره های آموزشی نیز با محوریت نماز و توانمندتر کردن مربیان نیز برای آنان برگزار شده است؛ مربیان نماز از بین فعالان کانون ها بر اساس توانمندی های دینی و اعتقادی، هنری، فرهنگی و تجربه کار با نوجوان انتخاب شدند.

 طرح «بوسه‌ای بر آسمان» با استقبال خوبی از سوی مربیان مواجه شده است و از برنامه های طرح اوقات فراغت آسمانی ها است که در مساجد مجری برگزار می شود.

۹۶/۰۵/۱۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]