سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی آغاز ثبت نام علاقمندان در دوازدهمین جشنواره بزرگ قرآنی مدهامتان خبر داد.



به گزارش روابط عمومی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: دوازدهمین جشنواره بزرگ قرآنی با نام مدهامتان از سوی دبیرخانه دائمی جشنواره‌های فرهنگی و هنری جوانان مساجد کشور در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نیز نشر و ترویج معارف قرآنی و شعائر الهی برگزار می شود.

وی افزود: جشنواره قرآن از پرشورترین جشنواره‌‌هایی است که توسط دبیرخانه دائمی جشنواره‌های فرهنگی و هنری جوانان مساجد کشور برگزار می‌شود و علاقمندان زیادی را در میان اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور دارد.حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: قرائت(تحقیق)، حفظ کل، حفظ 20 جزء، اذان، ترتیل، صحت قرائت حمدوسوره و اذکار نماز و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه از رشته‌های جشنواره قرآنی مدهامتان است که در بخش خواهران و برادران در گستره استانی و کشوری برگزار می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه کسانی که سابقه حضور در مسابقات بین المللی را داشته‌ باشند و تمامی کسانی که رتبه اول تا سوم مرحله کشوری جشنواره‌های دهم و یازدهم مدهامّتان را کسب کرده‌اند، نمی‌توانند در همان رشته شرکت کنند گفت: افرادی که به فینال مرحله کشوری مسابقات سال 95 سازمان اوقاف راه یافته‌اند و همچنین رتبه‌های اول تا سوم مسابقات کشوری و نفرات ممتاز سه سال گذشته این مسابقات نیز نمی‌توانند در همان رشته در جشنواره مدهامّتان شرکت کنند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اظهار کرد: این جشنواره با هدف ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال در امور قرآنی، آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و ایجاد بستر مناسب برای حضور نوجوانان و جوانان قرآنی در مسابقات تخصصی و حضور در مسابقات بین المللی قرآن کریم طراحی و اجرایی شده است.

حجت الاسلام ذوالفقاری با بیان اینکه مرحله استانی این مسابقات در ماه محرم در دو بخش خواهر و برادر برگزار می شود، افزود: مرحله کشوری دوازدهمین دوره جشنواره مدهامّتان 14 تا 17 آذرماه با حضور برترین های این مسابقات به همت ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

۹۶/۰۵/۲۲
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]