سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
دانش آموز مانندیک پرنده است که یک بالش برای علم و بال دیگرش برای کسب ایمان و عمل صالح است.


به گزارش روابط عمومی از اراک، حدیث فولادی دانش آموز و عضو کانون فرهنگی هنری شهید علی مجیدی مسجد جامع روستای چهارطاق از شهرستان خمین با کسب رتبه برتر در کنکور ۱۳۹۶در رشته علوم انسانی موفقیت خود را عمل صالح و حضور در مسجد می داند او به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک در این خصوص گفت: تلاش مستمر و پیگیر هر فرد در هر زمینه ای اگر با ایمان و توکل همراه باشد بدون جواب نمی ماند در واقع دانش آموز مانند یک پرنده است که یک بالش برای علم و بال دیگرش برای ایمان است هنگامی که این دو بال بایکدیگر به حرکت دربیاید انسان می تواند درآسمان موفقیت اوج بگیرد.

 وی افزود:‌ یک دانش آموز می تواند در کنار درس خواندن به فعالیت های فرهنگی و مذهبی خود ادامه دهد و فقط وقت خود را صرف درس خواندن نکند در واقع فعالیت فرهنگی و مذهبی باعث بازشدن ذهن انسان می شود و می تواند موانع سر راه تحصیل را به راحتی پشت سربگذارد.

 حدیث فولادی که سابقه فعالیتش در کانون بسیار پر فعالیت و پربار است اظهار کرد:‌ اوایل به عنوان شاگرد در کلاس های کانون شرکت می کردم باگذشت زمان و شرکت در دوره های آموزشی یکی از مربیان موفق کانون شدم بعد از مدتی به عنوان رابط خواهران معرفی شدم و فعالیتم را دو چندان کردم در کنار کارهای کانون درسم را هم می خواندم و ذره ای از تلاشم کاسته نشد با توکل برخدا که همیشه موفقیتم را توجه بیش ازحدخدا می دانم توانستم رتبه ۸۷۶در رشته علوم انسانی راکسب کنم.

 وی گفت:‌ در  واقع کار من و تلاشم انگیزه ای شد برای دیگر بچه هایی که در کانون هستند و فعالیت و کارهای کانون را یکی ازعوامل موفقیت خودم می دانم.

 این نفر برتر در کنکور سراسری ۹۶ افزود:‌ با فعالیتی که داشتم ذهنم فقط معطوف به درس نبود و درس خواندن برایم خسته کننده نشده بود در کنار درسم کلاس اوقات فراغت داشتم که مانع ازخستگی ام می شد با اتفاق خوبی که برایم افتاد فکر می کنم بچه های کانون شهید علی مجیدی آینده خوبی خواهند داشت چون بدون چشم داشتی در کانون فعالیت می کنند.

 

 

 

۹۶/۰۵/۲۴
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]