سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: هنرمندان و نخبگان کانون‌های مساجد این استان به همایش اندیشه‌های آسمانی در مشهد مقدس اعزام می شوند.



حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به روابط عمومی در اراک گفت: دهمین دوره اندیشه‌های آسمانی شهریور ماه سال جاری با حضورفعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار می شود.

 وی با بیان اینکه تلفیق فکر و هنر با مدیریت و برنامه ریزی صحیح می تواند محصولی اثرگذار و ماندگار را به مخاطبین عرضه کند، افزود: نخبگان و هنرمندانی با روحیه جهادی از کانون های فرهنگی هنری مساجد که دغدغه‌ فرهنگ و دین را دارند جهت شرکت در دوره های آموزشی این همایش انتخاب می شوند.

 این مقام مسئول با اشاره به سهمیه استان مرکزی در دهمین دوره اندیشه‌های آسمانی تصریح کرد: در مجموع ۵6 نفر از برادران و خواهران نخبه، هنرمند و پژوهشگر عضو کانون‌های مساجد که در یکی از موضوعات اقتصاد مقاومتی، آسیب های اجتماعی، مسائل سیاسی، هنر اسلامی، مدیریت فرهنگی  دارای اثر هستند به این همایش در مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام ذوالفقاری در ادامه به برنامه های این دبیرخانه در در روز جهانی مسجد اشاره کرد و گفت: بازدید از کلاس های طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد واهدا هدایای فرهنگی به فعالان از سوی پرسنل دبیرخانه، اختصاص محوریت نشریات تجربی کانون ها به موضوع روز جهانی مسجد، برگزاری جلسه تقدیر از ارکان مسجد(امام جماعت، فرمانده بسیج، مسئول هیئت امناء)در این روز، انتشار و توزیع ویژه نامه« نسیم کانون» با موضوع مسجد از جمله برنامه‌های ویژه روز جهانی مساجد است.

 وی همچنین برگزاری اختتامیه المپیاد ورزشی شرکت کنندگان در اوقات فراغت مساجد همزمان با روز جهانی مسجد در شهرستان ساوه، برگزاری جلسه مشترک با سازمان های مرتبط با مسجد از جمله اداره کل تبلیغات اسلامی، اوقاف و امورخیریه و سپاه در شهرستان های استان و تقدیر از برترین های هر ارگان توسط نهاد مربوطه، اجرای طرح تعویض قرآن و تابلوهای مستهلک تلاوت نور و ارائه گزارش عملکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد به مناسبت ربع قرن تلاش این مجموعه را از دیگر برنامه های این مجموعه در روز جهانی مسجد دانست.


۹۶/۰۵/۳۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]