سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: حضرت امام محمد باقر (ع) به انجام دادن وظایف خطیر امامت،..........


حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه  پنجمین امام شیعیان امام محمدباقر(ع) به روابط عمومی در اراک گفت: امام محمد باقر(ع) یک تحول بزرگ علمی را در جهان اسلام به وجود آوردند.

  وی با بیان اینکه  امام محمد باقر(ع) به مسائل اعتقادی و کلامی می‌پرداختند، خاطرنشان کرد: این امام همام با کسانی که اهل دین و معرفت بودند و شبهه‌ای برای آنها پیش می‌آمد برخورد مناسب داشتند.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی امام محمد باقر(ع) را از نظر رفتار و ویژگی های اخلاقی آیینه تمام نمای رسول گرامی اسلام(ص) عنوان کرد و گفت: امام محمد باقر(ع) بسیار مهربان بودند و به مردم نیکی می‌کردند و اخلاق ویژه‌ای داشتند.

 این مقام مسئول گفت: این دبیرخانه و کانون های فرهنگی هنری تحت پوشش دبیرخانه در شب شهادت امام محمدباقر(ع) ضمن سیاهپوش کردن مساجد و خیابان های اطراف، ارسال پیامک های تسلیت، برگزاری مسابقات کتبی و کتابخوانی، نسبت به برگزاری مراسم سخنرانی توسط وعاظ و مداحی اقدام می کنند.

 حجت الاسلام ذوالفقاری افزود: در استان مرکزی در شهرهای اراک، دلیجان و کمیجان 5 کانون فرهنگی هنری مزین به نام مبارک امام محمد باقر(ع) است که در روز و شب شهادت این امام همام اهتمام ویژه نسب به برگزاری مراسم سوگواری دارند.

 امام محمد باقر (ع) در هفتم ذیحجه سال 114 هجرى در سن 57 سالگى در مدینه به وسیله هشام مسموم شد و چشم از جهان فروبست و پیکر مقدسش را در قبرستان بقیع کنارپدر بزرگوارش به خاک سپردند به این مناسبت استان مرکزی دیشب و امروز غرق در عزای و ماتم است و در مساجد و حسینیه های این استان مراسم سوگواری با حضور قشرهای مردم ولایت مدار برگزار شد.

 

 




۹۶/۰۶/۰۸
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]