سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
نخستین یادواره شهید مدافع حرم سردار شهید حمیدرضا انصاری در مسجد حاج سید تقی تقوی اراک برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی از اراک، نخستین یادواره شهید مدافع حرم شهید حمیدرضا انصاری (27شهریور) همزمان با نماز مغرب و عشا به همت کانون فرهنگی هنری اصحاب المسجد(تخصصی ایثار و شهادت) مسجد حاج سید تقی تقوی اراک با حضور سردار رحیم نوعی اقدم، فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سپاه قدس و از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس در این مسجد برگزار شد.

 سردار نوعی اقدم در این مراسم به بیان وضعیت سوریه و دفاع شجاعانه مردان مبارز دردفاع از حریم اهل بیت(ع) و همچنین تکریم خانواده های شهدا پرداخت.

 در این مراسم پرشور و معنوی، رزمندگان و بسیجیان دوران هشت سال دفاع مقدس، خانواده های معظم شهدا، مسئولان دستگاه های اجرایی استان، اقشار مختلف مردم اراک حضور داشتند.

 شهید حمیدرضا انصاری اولین مسئول کانون فرهنگی هنری شهید مدافع حرم کشور 20سال در کانون فرهنگی هنری اصحاب المسجد(تخصصی ایثار و شهادت) مسجد حاج سید تقی تقوی اراک مشغول انجام کارهای فرهنگی بود؛ شهید انصاری چهارمین شهید مدافع حرم استان مرکزی دوم اسفند سال 94در میان چشمان اشکبار مردم به خاک سپرده شد.

۹۶/۰۶/۲۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]