سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
همایش بزرگ حضرت رقیه(س) به همت کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم(ص) مسجد علی بن ابیطالب(ع) اراک برگزار می شود.


به گزارشروابط عمومی از اراک، همایش بزرگ حضرت رقیه(س) به همراه نمایش زیبا خرابه شام و روضه حضرت رقیه(س) پنج شنبه(27مهر) در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک برگزار می شود.

 در این همایش رضوان نظری از استادان برجسته در حوزه  خانواده و موسسات قرآنی به بیان سخنانی در خصوص شخصیت برجسته عاشورا و الگو گیری نوجوانان از عفت و حجاب این بانوی  سه ساله می پردازد.

 در این همایش که با حضور بانوان و دختران منطقه برگزار می شود یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به نوحه خوانی در راستای شهادت حضرت رقیه(س) می پردازد.

 مرقد مطهر حضرت رقیه (علیها السلام) در سوریه نزدیک به قبر حضرت زینب (سلام‌الله علیها) است.

۹۶/۰۷/۲۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]