سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: مانوس نبودن با قرآن، سرچشمه تمام نواقص موجود در جامعه است.


 حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی امروز(28مهر) در مراسم برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) گفت: قرآن کتاب هدایتگر و بهترین راهنما برای بشریت به ویژه نسل جوان است و برای قشر جوان و نوجوان مسجدی آشنایی با این کتاب الهی از ملزومات این دوره سنی است.

 وی افزود: مسابقات قرآنی مدهامتان که ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود وسیله ای برای محک و بررسی وضعیت قرآنی در مساجد استان است که از این طریق به نقاط ضعف و قوت و پتانسیل های معنوی به ویژه قرانی مساجد دست خواهیم یافت.

 این مقام مسئول گرفتاری های موجود در جامعه را با نسخه شفا بخش قران کریم قابل درمان دانست و اظهار کرد: قرآن برای کسانی که دنبال دانش و کسب معنویات هستند دارای قابلیت های بسیاری است.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: انسان باید شرایط و موقعیت خود را با آیات عبرت آموز قرآن تطبیق دهد زیرا این آیات به انسان قواعد زندگی کردن را آموزش می‌دهد.

 حجت الاسلام ذوالفقاری تصریح کرد: مسابقات قرآنی مدهامتان فرصتی بی نظیر برای آشنایی با معرفت قرآنی، هنرهای قرآنی و فضای نورانی قرآن کریم است و می تواند تاثیر ویژه ای بر روی تربیت نسل داشته باشد.

 

 

دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان در رشته های ترتیل، قرائت، اذان، حفظ کل، حفظ 20جز، صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه با حضور راه یافتگان به مرحله استانی در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب و مساجد حضرت ابوالفضل(ع) و حاج آقا تقی تقوی در حال برگزاری است.

 

برگزیدگان جشنواره استانی قرآنی مدهامتان به مرحله کشوری این مسابقات که آذرماه سال جاری به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار می شود راه می یابند.

 

 

۹۶/۰۷/۲۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]