سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
۰۸ آبان ۹۶ ، ۰۸:۵۱

یک نذری ساده

گاهی رفتن به پای دل است؛ گاهی می توان با نوای یا حسین و یا کربلا خود را به جاده پیاده روی عاشقی رساند.


 مردم عراق با شروع شدن ایام اربعین هر چه دارند در طبق اخلاص قرار داده و آماده پذیرایی از همه زائران می شوند؛ در این بین مردمی از خطه فرهیخته ی مرکز کشورمان، تفرش، با درک صحیح از حرکت خداپسندانه مردم مهربان عراق و با هدف قدردانی از ایثار خانواده های عراقی تصمیم به انجام کاری فرهنگی در قالب نذر گرفته اند که در جای خود قابل تحسین است.

 بسته های آجیل به نیابت از طرف همه کسانی که توان همراهی کاروان پیاده روی اربعین را ندارند، تهیه و در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا در اربعین حسینی بین خادمین نونهال و نوجوان موکب های عراقی توزیع می شود.

 این بسته ها با محتوای شکلات، پسته، کشمش، گردو و بادام در تعداد چندین هزار تهیه و بین زائرانی که با کاروان  های شهرستان تفرش عازم کربلای معلی هستند توزیع می شود تا این زائران بسته ها را بین خادمین نوجوانان عراقی که در موکب ها مشغول خدمت به زائران پیاده اباعبدالله الحسین(ع) هستند، توزیع کنند.

 علاقمندان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) می توانند با مراجعه به قرارگاه فرهنگی و اقتصاد مقاومتی شهدای تفرش در این نذری ساده فرهنگی شرکت کنند.

 در اجرای این کار فرهنگی کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد جامع امام خمینی(ره) تفرش با ستاد مردمی اربعین شهرستان تفرش همکاری دارد.

۹۶/۰۸/۰۸
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]