سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
کاروان ۵۰۰نفری از روستای قالهر از توابع دلیجان همزمان با اربعین حسینی(ع) به حرم حضرت معصومه(س) در شهر مقدس قم اعزام می شوند.


به گزارش روابط عمومی از اراک، همزمان با اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام کاروان 500نفری متشکل از خواهران و برادران نمازگزار و اعضای کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر جهت زیارت حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) حضرت معصومه سلام الله به شهر مقدس قم مشرف می شوند.

 این کاروان زیارتی فردا(17آبان) عازم می شود و پس از شرکت در برنامه های فرهنگی مذهبی حرم مطهراز جمله ختم قرآن کریم و مراسم سینه زنی و عزاداری پنجشنه 18آبان راهی قالهر می شوند.

 توزیع بسته های فرهنگی و سخنرانی حجت الاسلام کریمی قائم مقام دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم از جمله برنامه های این سفر زیارتی است.

 کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر در مناسبت های مختلف اقدام به اعزام اعضای برتر و فعال کانون به حرم حضرت معصومه(س) می کند و در برنامه های سخنرانی آیت الله نوری همدانی و مصباح یزدی شرکت می کنند؛ برنامه حرم شناسی با هدف آشنایی با زندگینامه حضرت و قسمت های مختلف حرم و برگزاری کلاس آموزشی مهدویت از جمله برنامه های انجام شده در سال های گذشته توسط این کانون است.

۹۶/۰۸/۱۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]