سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

 مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی از برگزاری دوره آموزشی مدیریت فرهنگی با عنوان بشارت 6 خبر داد.



به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد مرکزی : حجت‌الاسلام مصطفی مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی  گفت: این دوره آموزشی از هشتم اسفند ماه به مدت سه روز و با حضور 110مدیرکانون‌های فرهنگی هنری جدیدالتاسیس مساجد مرکزی برگزار می‌شود.


وی تصریح کرد: آشنایی با اصول مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی، مخاطب شناسی و ارتباط موثر، آشنایی با معضلات و مسائل جوانان و نوجوانان و نقش رسانه در تقویت فعالیت‌های فرهنگی هنری از موضوعات قابل تدریس در دوره آموزشی بشارت است که توسط اساتید حوزه علمیه قم آموزش داده می‌شود.


مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی اظهار کرد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی از نحوه ارتباط گیری با کارشناسان دبیرخانه، هدایت برنامه های فرهنگی و آشنایی با فعالیت های سایر کانون ها بهره مند می شوند.


حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: مدیران شرکت کننده در این دوره با موضوعاتی چون بحران‌های دوره جوانی، مدیریت، علل و عوامل تقسیم بندی مخاطب، برنامه‌ریزی، شبکه‌های اجتماعی، رشد روحی و روانی، دیدگاه‌های پیرامون مخاطب شناسی، سایت‌های سرگرمی و آموزشی و تحلیلی و کلیپ‌ها آشنا خواهند شد.

 

به گفته وی به مدیران شرکت کننده در این دوره گواهی حضور در دوره از سوی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اعطا می شود.


لازم به ذکر است، دوره های آموزشی بشارت ویژه کانون های جدید التاسیس به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با هدف اثر گذاری هر چه بیشتر فعالیت های فرهنگی مساجد برگزار می شود.
 

پایان پیام/



۹۲/۱۱/۲۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]