سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور طی حکمی معاون برنامه‏ ریزی و توسعه و دبیر شورای طرح و برنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور را منصوب کرد.



به گزارش اداره کل روابط عمومی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیب رضا ارزانی مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور طی حکمی جناب آقای سعید سعادتی را به سمت معاون برنامه ‏ریزی و توسعه و دبیر شورای طرح و برنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور را منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

 

اکنون که ربع قرن از آغاز فعالیت ستاد عالی کانون‏های فرهنگی هنری مساجد کشور می‏گذرد، نگاه دقیق و موشکافانه به عملکرد گذشته، تجربه نگاری و آسیب‏ شناسی آن به عنوان توشه راه از یک سو و ترسیم نقشه راه و چشم ‏انداز روشن به عنوان افق آینده از سوی دیگر، امری ضروری است.

   از این رو با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی، به عنوان معاون برنامه‏ ریزی و توسعه و دبیر شورای طرح و برنامه منصوب می ‏شوید.

   امید است با جلب همکاری کلیه همکاران ستادی و استانی و با توجه به اهداف ستاد عالی در مأموریت‏های محوله مشتمل بر: امور آمار، اطلاعات و ساماندهی، امور برنامه و بودجه و تشکیلات، امور مطالعات و نظارت راهبردی، امور فناوری اطلاعات و رسانه دیجیتال و دبیرخانه شورای طرح و برنامه موفق و مؤید باشید.


   توفیقات روز افزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

 

 

حبیب رضا ارزانی

مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی

کانون‏های فرهنگی هنری مساجد کشور

۹۶/۰۸/۳۰
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]