سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
علی شعبانی، مسئول کانون فرهنگی هنری نورالزهرا(س) اراک از هنرمندان و کاریکاتوریست های مطرح استان و کشور، دبیر تخصصی هنری جشنواره ملی شهر+ من شد.


به گزارش روابط عمومیاز اراک، علی شعبانی، مسئول کانون فرهنگی هنری نورالزهرا(س) تخصصی هنرهای تجسمی مسجد الزهرا(س)اراک از هنرمندان و کاریکاتوریست های مطرح استان و کشور، دبیر تخصصی هنری سومین جشنواره ملی کاریکاتور شهر + من شد؛ این جشنواره دیروز دهم آذر در فرهنگسرای شهر برگزار شد.

 علی شعبانی در کنار داوران و کاریکاتوریست های مطرح کشور از جمله سهیل محمدی، کیارش زندی، احمدعربعانی، جمال رحمتی، بزرگمهر حسین پور به داروی 550 اثر از هنرمندان کاریکاتوریست سطح کشور که در جشنواره حضور پیدا کرده بودند پرداختند.

 این جشنواره با حضور داوران جشنواره در دو بخش عکس و کاریکاتور، حمید احمری طنز پرداز و احمد رضا موسوی کمدین و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی با تقدیر از نفرات برگزیده برگزار شد.

 

 

لازم به ذکر است نمایشگاه عکس و کاریکاتور  جشنواه ملی شهر+ من از 10 آذر ماه همزمان با اختتامیه جشنواره ها برپا و تا 19 آذر ماه ادامه دارد.

 

گفتنی است علی شعبانی از هنرمندان  متعهد مسجدی است که در جشنواره های ملی و بین المللی شرکت کرده و موفقیت خود را به سبب خلق آثاری برگرفته از روح مسجد و معنویت می داند.

 

۹۶/۰۹/۱۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]