سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مراسم تجلیل از فعالان فرهنگی کانون های مساجد شهرستان کمیجان
همزمان با میلاد با سعادت امام حسن عسگری و هفته فرهنگی کمیجان



به گزارش روابط عمومی از اراک، سیامک سلیمانی، فرماندار شهرستان کمیجان امروز(27آذر) در جلسه هم اندیشی برنامه های هفته فرهنگی کمیجان با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: همایش محوری این هفته سوم دی ماه سال جاری در سالن دانشگاه آزاد کمیجان و نمایشگاه دستاوردها هم در سالن چندمنظوره امام حسین(ع) برگزار می شود.

 سلیمانی با بیان اینکه از 52روستای شهرستان کمیجان در 47 روستا ضمن برگزاری مراسم فرهنگی نمایشگاه های دستاوردها هم برپا می شود افزود: اخلاق اجتماعی، توجه به مادران خانواده ها به عنوان پرورش دهندگان نسل ها، اقتصاد مقاومتی، مفاخر و خانواده های شهدا از جمله محورهای برگزاری مراسم هفته فرهنگی کمیجان است.

 وی تصریح کرد: افزایش نشاط اجتماعی یکی از ثمرات برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی کمیجان است؛ نشاط اجتماعی یعنی وجود یک جامعه پویا که باعلاقه و با تمام وجود به فعالیت می‌پردازند.

 در ادامه این جلسه محسن شریفی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در این هفته از 14 نفر از برترین های فرهنگی و نخبه در عرصه های مختلف تقدیر می شود.

 شریفی افزود: از این تعداد 9نفر از مسئولان برتر و فعال در کانون های فرهنگی هنری مساجد، مربیان و خواهران قرآنی و نخبه و 5 نفر از هنرمندان پیشکسوت و برتر کمیجان هستند.

 این مقام مسئول ادامه داد: هفته فرهنگی کمیجان فرصت مناسبی است تا علما و فضلایی که از این شهرستان برخواسته اند به عموم معرفی و یاد و خاطره اشان گرامی داشته شود همچنین فرصتی است تا مسئولان یک روز از این هفته به شهرستان بیایند و در مساجد و محافل شهر و روستا برای عموم مردم سخنرانی کنند.

 شهرستان کمیجان در شمال غربی استان مرکزی واقع شده است که با اراک مرکز استان 95 کیلومتر فاصله دارد.مردم شهرستان کمیجان در روستاها و مرکز شهرستان آذری زبان هستند؛ هفته فرهنگی شهرستان کمیجان از اول دیماه به مدت یک هفته با برنامه های مختلفی اجرا می شود تا همه هم استانی ها با فرهنگ وآداب و رسوم شهرستان کمیجان آشنا شوند.

 


۹۶/۱۰/۰۲
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]