سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان مرکزی گفت: جایگاه مساجد در جریان استکبارستیزی در ایام الله دهه فجر تبیین می شود.


به گزارش روابط عمومی از اراک، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان مرکزی امروز(17دی) در دومین جلسه این کمیته که در سالن جلسات دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار شد، گفت: در ایام الله دهه فجر همه کانون های فرهنگی هنری سطح مساجد استان اقدام به برگزاری برنامه هایی متناسب با این دهه می کنند.

 وی افزود: جایگاه مساجد در جریان استکبارستیزی و نقش مساجد در پاسداشت حفظ و تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی از سوی سخنرانان در مساجد تبیین می شود.

 این مقام مسئول با بیان اینکه دهه فجر نقطه عطف تاریخ ملت ایران است، تصریح کرد: این دهه نماد عدالتخواهی، استکبار ستیزی، پایداری به آرمان های امام است.

 حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری ادامه داد: هدف از راه‌اندازی کمیته مساجد تبیین نقش مساجد در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و تداوم آن است؛ مساجد زادگاه انقلاب اسلامی بوده و همچنین یک پایگاه محوری برای مدیریت جنگ بود و بیش از 90 درصد کسانی که به جنگ اعزام شدند از مساجد بودند.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اظهار کرد: کمیته مساجد ستاد دهه فجر متشکل از دستگاه‌های مختلف مرکز رسیدگی به امور مساجد، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، اداره کل تبلیغات اسلامی، ستاد اقامه نماز، سازمان بسیج مساجد و محلات، ستاد عالی کانو‌های فرهنگی هنری مساجد است

۹۶/۱۰/۱۸
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]