سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
دوره آموزش مجازی درک معنا و تدبر با محوریت فرازهای برگزیده قرآن کریم در استان مرکزی برگزار می شود.



به گزارش روابط عمومی از اراک، قرآن آموزان در این دوره تحت آموزش درک واژگان، کارگاه تدبر با ذکر مثال و تمرین، آموزش قرائت صحیح قرآن با کارگاه ترجمه به صورت تمرین‌های تعاملی و جلسه آنلاین پرسش و پاسخ قرار می‌گیرند.

دوره فوق با تدریس مسعود وکیل، مؤلف کتب آموزشی و کارشناس قرآنی تهیه شده است و علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این دوره می‌توانند به سامانه آموزشی نورالمجتبی به نشانی www.namquran.org مراجعه کنند و یا با شماره ۳۲۹۳۸۰۸۰-۰۲۵ تماس بگیرند.

 دوره آموزش مجازی درک معنا و تدبر در ۱۷ درسنامه الکترونیک تهیه شده است؛ زمان آزمون الکترونیکی دوازدهم اسفند ماه است.

 این دوره آموزشی با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه، مؤسسه نورالمجتبی، معاونت قرآن و عترت، ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.

۹۶/۱۰/۲۴
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]