سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از اعزام گروه های سرود کانون ها برای شرکت در مراسم دهه فجر خبر داد.


حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ضمن تشریح برنامه های دهه فجر مساجد در ایام الله دهه فجر به روابط عمومی در اراک گفت: جشنواره روزنامه دیواری انقلاب در روز(13بهمن) در مصلای بزرگ بیت المقدس اراک با حضور تیم های 4نفره در رده سنی 9تا 15 سال و دو بخش دختران و پسران برگزار و گروه های برتر تقدیر می شود.

 وی افزود: ویژگی منحصر بفرد این جشنواره انجام حدود 2ساعت کار کارگاهی و تحقیق در مورد انقلاب و تهیه عکس و بریده جراید و مطلب و خاطره در بین نسلی است که حوادث انقلاب را لمس نکرده اند.

 حجت الاسلام ذوالفقاری به دیدار از خانواده های شاهد و ایثارگر روستایی اشاره و اظهار کرد: مسابقات طرح تلاوت نور از رده سنی نوجوان تا بزرگسالان امسال هم مانند سال های گذشته در مساجد برگزار می شود.

 این مقام مسئول ارسال پیامک های مناسبتی این دهه، برگزاری مسابقات پیامکی به مناسبت دهه فجر، برگزاری مراسم طرح تلاوت نور و اهدا ثواب آن به ارواح شهدای انقلاب، برگزاری محفل انس با قرآن کریم توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد، افتتاح کانون های فرهنگی هنری مساجد، تهیه و توزیع بسته های فرهنگی بین کانون های تحت پوشش، تجهیز کتابخانه های مساجد را از برنامه های دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد دانست.

 وی افزود: از دیگر برنامه های این دبیرخانه می توان به  اعزام گروه های سرود کانون ها برای شرکت در مراسم دهه فجر، طراحی و چاپ نشریه نسیم کانون و نشریات تجربی مساجد با موضوع دهه فجر، ارسال پیامک جهت پخش بانک الله اکبر در شب 22 بهمن از بلندگوی مسجد، پخش نوای الله اکبر از مساجد در شب 22 بهمن، حضور فعال کانون های فرهنگی هنری استان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، هماهنگی با مدارس نزدیک مساجد جهت حضور در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن، برگزاری نمایشگاه به صورت تصویری مرتبط با انقلاب اسلامی، پخش فیلم های انقلابی در مساجد، تقدیر از فعالان مسجدی، بسیجیان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در مساجد اشاره کرد.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی،برپایی نمایشگاه دستاورد های انقلاب اسلامی، مسابقات نقاشی با موضوع انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، مسابقات روزنامه دیواری را از برنامه های شاخص مساجد خمین عنوان کرد.

 حجت الاسلام ذوالفقاری گفت: پرسش و پاسخ از مسئولان در 10 مسجد، اعزام سخنرانان برجسته در 10 مسجد، دیدار با خانواده شهدای شهرستان ساوه با همکاری بسیج و امام جمعه محترم برگزاری نمایشگاه پوستر و عکس انقلاب اسلامی در مساجد شهرستان ساوه و برگزاری همایش عطر یاس  از برنامه های مهم در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ساوه است.

۹۶/۱۱/۰۴
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]