سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
:مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: خدمت به خانواده شهدا مایه فخر و مباهات است


به گزارش روابط عمومی از اراک،‌ حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری،‌ مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی به متاسبت دهه مبارک فجر در در دیدار با خانواده محترم شهدای حسین بادرستانی و شهید غلام جیریایی از شهدای دوران دفاع مقدس گفت:‌ شهدا مهمان سفره حضرت سید الشهدا (ع) هستند شفاعت این شهید والا مقام قسمت شما پدر و مادر گرامیشان خواهد شد.

 حجت الاسلام ذوالفقاری با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان افزود: خانواده‌های جانبازان و ایثارگران میراثی گران‌بها و الگو برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار از این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ادامه داد: دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و آزادگان که از سرمایه‌های اصلی نظام انقلاب اسلامی هستند با هدف بزرگداشت یاد و خاطره‌ی ایثارگری‌های عزیزانمان در دوران دفاع مقدس است و باید با اینگونه فعالیت های فرهنگی انگیزه خود را در این زمینه تقویت کنیم.

 

 

 

وی گفت: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده های معظم شهدا، عزت و اقتدار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورده است و همه ما از نعمت انقلاب اسلامی برخوردار هستیم و به برکت جانفشانی های شهدا امروز در آرامش قرار داریم.

 لازم به ذکر است این دیدار ها با هدف تجدید میثاق با شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ایام الله دهه مبارک فجر به همت کمیته مساجد برگزار می شود.

 

 

 

۹۶/۱۱/۱۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]