سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد مرکزی:طی مراسمی پنج شنبه اول اسفند از برگزیدگان مسابقات فوتبال گل کوچک جام دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی تقدیر می شود. 



این دوره از مسابقات به همت کانون فرهنگی شهدای چشمه پهن مسجد امام سجاد(ع) اراک در ایام الله دهه فجر با بازی هشت تیم از کانون های مساجد مرکزی برگزار شد.


بر این اساس، تیم وحدت به مقام قهرمانی و تیم های فجر و پاس مقام های دوم و سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.


همچنین، جوایزی نیز به بازیکن اخلاق اهدا می شود.


×××××××
مسابقه بهترین هفت سین سال تحویل بین اعضای کانون روح اله اراک


مسابقه بهترین هفت سین سال تحویل بین اعضای کانون فرهنگی هنری روح اله مسجد خاتم الانبیا(ص) اراک برگزار می شود.


شرکت کنندگان در این مسابقه می توانند هفت سین های خود را با نمادهای دینی و اسلامی تهیه و چینش کنند تا از جوایز نفیسی بهره مند شوند.


همچنین،‌ به مناسبت فرا رسیدن سال جدید مسجد خاتم االانبیا(ص) اراک ضمن آراستن مسجد به فضای سبز و بهاری آماده حضور اهالی منطقه جهت برگزاری مراسم دعای تحویل سال نو است.


××××××
برگزیدگان مسابقه نقاشی "اشک رنگ" تقدیر شدند


برگزیدگان مسابقه نقاشی "اشک رنگ" که به مناسبت ماه محرم بین اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار شد، تقدیر شدند.


عارف خوش نمکیان، عرفان رضایی و علیرضاعزیزمحمدی سه نفری بودند که از مسجد حضرت ابوالفضل(ع) کوی امام علی(ع) کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی جز برگزیدگان مسابقه اشک رنگ بودند.


مسابقه نقاشی "اشک رنگ" به همت کانون فرهنگی هنری نورالزهرا(س) تخصصی هنرهای تجسمی مسجد الزهرا(س) اراک با موضوع شهادت حضرت رقیه(س) ویژه کودکان و نوجوانان بین سنین سه سال تا دوازده سال برگزار و به همه شرکت کنندگان هدایای عمومی اهدا شد.


لازم به ذکر است، این مسابقه 18 برگزیده در سطح استان داشته که سه نفر آنان از مسجد حضرت ابوالفضل(ع) کوی امام علی(ع)‌بودند.

 

پایان پیام/
 

۹۲/۱۲/۰۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]