سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
اعضای کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم(ع) به عنوان حافظان محیط زیست و منابع طبیعی طی اقدامی با جمع آوری زباله ها، پارک شهید باهنر اراک را از زباله پاک کردند.


به گزارش روابط عمومی از اراک، اعضای کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم(ع) مسجد چهارده معصوم(ع) کوی حضرت قائم(عج) اراک با شعار همراه با طبیعت، همراه با سلامتی طرح پاکسازی پارک شهید باهنر اراک را عملیاتی کردند.

 اعضای کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم(ع) به عنوان حافظان محیط زیست و منابع طبیعی طی اقدامی با جمع آوری زباله ها، پارک شهید باهنر اراک را از زباله پاک کردند.

 اعضای این کانون به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفتند:  انتظار داریم، گردشگران در مدت اقامت خود در این پارک جنگلی مسائل زیست محیطی را رعایت کنند و با قرار دادن زباله‌های خود در مکان هایی که برای این کار در نظر گرفته شده است، از ر‌ها کردن آن‌ها در محوطه جنگل و آلوده کردن این محیط پرهیز کنند.

 وی گفت: منابع طبیعی و جاذبه‌های طبیعی گردشگری، جزو اموال عمومی است و حراست و نگهداری از آن وظیفه هر یک از آحاد جامعه و میراثی است که باید برای نسل‌های آینده محفوظ بماند.

 

۹۷/۰۱/۲۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]