سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: همزمان با برگزاری مراسم گرامیداشت هجدهم اسفند از ۴۰ نفر از اصحاب مسجدی در سطح استان تقدیر می شود.



به گزارش روابط عموی کانون های مساجد استان مرکزی، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت:‌ همزمان با برگزاری مراسم گرامیداشت هجدهم اسفند ماه سالروز تاسیس ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از 40 نفر از فعالان و اصحاب مسجدی با اهدا لوح و هدایایی تقدیر می شود.


وی وی با بیان اینکه از همه مسئولان کانون های مساجد با اهدای هدایای تقدیر می شود افزود:‌ ائمه جماعات فعال در امور فرهنگی مسجد، رابطین و مسئولان کانون های برتر، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های تابعه و پیشکسوتان مسجدی از جمله افرادی هستند که مورد تقدیر قرار می گیرند.
 

حجت الاسلام ذوالفقاری اظهار کرد:‌ جذب هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان به مسجد، مشارکت بیشتر در اجرای برنامه های مناسبتی و رویدادها، حضور در مراسم و برنامه های دبیرخانه و انجام فعالیت های مبتکرانه و خلاقانه در مسجد که سبب گرایش بیشتر جوانان به مسجد می شود و تعامل با ارکان مسجد از جمله عوامل موثر در انتخاب مسئول کانون نمونه است.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی همچنین افزود:‌ در روز برگزاری مراسم گرامیداشت 18 اسفند از برگزیدگان چهارمین دوره مسابقات فوتبال دیجیتال جام مساجد استان مرکزی که به مناسبت دهه فجر برگزار شد تقدیر می شود.


وی تصریح کرد: برگزیدگان این مسابقات محمد جلایی و مهدی ابراهیمی هر دو از کانون فرهنگی هنری بعثت اراک به عنوان نفرات اول و دوم و پیام دولت آبادی از کانون ولایت به عنوان نفر سوم هستند که مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.


پایان پیام/


۹۲/۱۲/۰۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]