سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی بچه های مسجد با تقدیر از نفرات برتر به کار خود پایان داد.


به گزارش روابط عمومی از اراک، مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی بچه های مسجد شامگاه گذشته(16اردیبهشت) در فرهنگسرای شهر با تقدیر از نفرات برتر در هر رشته و بخش به کار خود پایان داد.

 مرحله شهری جشنواره فرهنگی ورزشی بچه های مسجد در نوبت صبح با حضور خواهران و نوبت عصر با حضور برادران شرکت کننده در مجموعه ورزشی پنجم مرداد اراک برگزار شد ؛ ورزشکاران در  سه رشته دارت، فوتبال دستی و تنیس روی میز با یکدیگر به رقابت پرداختند که پس از پایان مسابقات نفرات برتر هر رشته طی بیانیه ای از سوی هیات داوران معرفی شدند.

 

 

جشنواره فرهنگی ورزشی بچه های مسجد ویژه گرامیداشت اعیاد شعبانیه بین اعضای کانون های مساجد کلانشهر اراک در سه مرحله مسجدی، منطقه ای و شهری در گروه های سنی 8تا 15 سال و 16 تا 25 سال و در رشته های دارت، تنیس روی میز و فوتبال دستی برای برادران و رشته های دارت و تنیس روی میز برای خواهران برگزار شد.

 این جشنواره با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک برگزار و هدایای عمومی به شرکت کنندگان در دو مرحله منطقه ای و شهری اهدا شد.

 

 

جوایز ویژه برگزیدگان این جشنواره طی مراسم اختتامیه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک، رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک، مسئولان و اعضای اهدا شد.

 

 

در این مراسم حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ضمن تقدیر و قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این جشنواره گفت: برگزاری این جشنواره سبب ایجاد شور و نشاط بین اعضای کانون های مسجد می شود و امید است روحیه مسجدی از طریق رقابت های دوستانه بین بچه های مسجد بیش از پیش افزایش یابد.

 وی افزود: امروزه کاربردهای اجتماعی مسجد در جوامع گسترش پیدا کرده و می طلبد مسجد همه نیازهای مخاطبین را از کودکان تا بزرگسالان تامین کند؛ یکی از جلوه های جذاب برای قشر نوجوان برنامه های جمعی مانند فرهنگی و ورزشی است که با حضور پرشور نوجوانان و جوانان در مسجد برگزار می شود.

 در ادامه این مراسم گروه سرود سما از کانون فرهنگی هنری مشکاه مسجد حجه بن الحسن(عج) اراک به اجرای سرود زیبا پرداختند؛‌ همچنین حاج جواد رفیعی مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مولودیه خوانی پرداخت.

 

 

 

 

 

۹۷/۰۲/۱۸
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]