سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
۲۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۸:۲۱

جشن رمضان در ۲۳ مسجد اراک

به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مراسم جشن رمضان در ۲۳ مسجد اراک برگزار می شود.


به گزارش  روابط عمومی از اراک، همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی مذهبی در سطح کلانشهر اراک، کانون های فرهنگی هنری مساجد هم با حضور اقشار مختلف مردم، برنامه جشن رمضان را با هدف ایجاد شور و علاقمندی به ماه خوب خدا در ایام ماه مبارک رمضان اجرا می کند.

 مراسم جشن رمضان از اول ماه مبارک مضان در مساجد دارای کانون فرهنگی هنری و مجری برگزاری این جشن با برنامه های جنبی و در نظر گرفتن همه سطوح سنی برگزار می شود.

 دراین مراسم که با تلاوت قرآن کریم، برگزاری مسابقه فرهنگی و اهدای جوایز به برگزیدگان آن همراه است، گروه های مختلف تواشیح به اجرا می پردازند.

 در این مراسم شرکت کنندگان و نمازگزاران میهمان سفره ضیافت الهی می شوند.

 جشن رمضان به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک در ماه مبارک رمضان در 23 مسجد کلانشهر اراک برگزار می شود.

 تلاش برای جذب جوانان به مساجد و کانون های فرهنگی هنری از اهداف و رویکردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در برگزاری برنامه ها است.

۹۷/۰۲/۲۵
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]