سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: شوق معنوی نوجوانان در کلاس های اوقات فراغت بالنده می شود.

به گزارش  روابط عمومی از اراک، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در جلسه اوقات فراغت و آموزش پورتال جامع بچه های مسجد که در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک با حضور مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی اراک برگزار شد، گفت: کلاس های اوقات فراغت بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می شود.

 وی افزود: در برنامه های اوقات فراغت با نیاز سنجی از مخاطبان سعی شود همه گروه های سنی متناسب با نیازهایشان پوشش داده شوند و شاهد حضور حداکثری و با علاقه اعضای کانون ها در کلاس های اوقات فراغت تابستان 97 باشیم.

 حجت الاسلام ذوالفقاری تصریح کرد: کلاس های متنوع و غنی‌سازی اوقات فراغت، سبب بالا رفتن سطح آگاهی‌ها، کسب مهارت و آشنایی با آموزه های دینی و تعالیم اسلام خواهد شد و تاثیر بسزایی در آینده جوان و نوجوان دارد.

 وی در ادامه در خصوص ثبت نام کانون و اعضای آن در پورتال جامع بچه های مسجد توضیحاتی ارائه داد و گفت: مدیران کانون های فرهنگی  هنری و اعضای کانون نسبت به ثبت در سامانه بچه های مسجد تلاش داشته  و مستمر کار ثبت را انجام دهند.

 حجت الاسلام ذوالفقاری با بیان اینکه پورتال جامع کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، مهم‌ترین راهکار پیشرفت کمی و کیفی کانون‌ها است افزود: خوشبختانه درصد بالایی از کانون های مساجد استان مرکزی در این سامانه ثبت شده اند که باید نسبت به ثبت اعضای خود تا پایان مهلت اعلام شده نیز همت گمارند.

 

 

در ادامه این جلسه محسن رضایی کارشناس ثبت و ساماندهی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد مراحل ثبت کانون و اعضا را در پورتال بچه های مسجد به مسئولان کانون های حاضر آموزش داد.

 لازم به ذکر است، نظیر این جلسه با حضور مسئول و کارشناسان دبیرخانه در همه شهرستان های استان برگزار شده است.

 

 

 

۹۷/۰۳/۲۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]