سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی از برگزاری دوره آموزشی مدیریت فرهنگی برای مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان با عنوان بشارت ۶ خبر داد.


به گزارش روابط عموی کانون های مساجد استان مرکزی،بمحمد احمدی،‌ معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی بگفت: این دوره آموزشی از هشتم اسفند ماه به مدت دو روز و با حضور بیش از 150 نفر از مدیرکانون‌های فرهنگی هنری جدیدالتاسیس مساجد مرکزی در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک برگزار می‌شود.


وی تصریح کرد: مخاطب شناسی و ارتباط موثر، آشنایی با معضلات و مسائل جوانان و نوجوانان، آشنایی با اصول برنامه ریزی و الویت های مدیریت از موضوعات قابل تدریس در دوره آموزشی بشارت است که توسط اساتید حوزه علمیه قم آموزش داده می‌شود.


معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی اظهار کرد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی از نحوه ارتباط گیری با کارشناسان دبیرخانه، هدایت برنامه های فرهنگی و آشنایی با فعالیت های سایر کانون ها بهره مند می شوند.


همچنین ضمن اعطای گواهی حضور در دوره از سوی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، مدیران شرکت کننده در این دوره به اردوی زیارتی شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران نیز اعزام می شوند.


پایان پیام/


۹۲/۱۲/۰۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]