سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از برگزاری جشن های مردمی دهه کرامت در مساجد این استان خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از برگزاری جشن های دهه کرامت در مساجد این استان خبرداد و به روابط عمومی در اراک گفت: باید از ظرفیت دهه کرامت در مناسک و شعائر دین برای گسترش آموزه‌های قرآن و فرهنگ‌های نبوی، علوی، فاطمی و رضوی استفاده کرد.

 وی با بیان اینکه در دهه کرامت امسال برنامه های متنوع و شاد در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می شود، افزود: برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد ترویج شادی و نشاط در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان جامعه است.

 حجت الاسلام ذوالفقاری برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری مسابقات فرهنگی، اهدای هدیه به دختران تازه مکلف شده و اسامی معصومه، آذین بندی سر در مساجد، سخنرانی ائمه جماعات پیرامون سیره وترویج فرهنگ رضوی، برگزاری اردوهای یکروزه ویژه دختران شرکت کننده در کلاس های طرح اوقات فراغت تابستان 97، تقدیر از برگزیدگان مسابقات و جشنواره ها، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ ویژه نوجوانان و برگزاری جشن های شاد با رعایت موازین دینی را از جمله برنامه های کانون های فرهنگی هنری در مساجد مناطق شهری و روستایی این استان عنوان کرد.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از برپایی نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی هنری خواهران کانون های مساجد خبرداد و تصریح کرد: این نمایشگاه در 20غرفه شامل عفاف و حجاب، صنایع دستی، خوراکی های قرآنی، مشاوره خانواده، نقاشی روی صورت، طب سنتی و کتب و محصولات فرهنگی دایر می شود.

 این مقام مسئول اضافه کرد: این نمایشگاه در ایام دهه کرامت به همراه برگزاری جشنواره بادبادک در مجتمع فرهنگی آفتاب اراک برگزار می شود.

 یکم ذیقعه سالروز میلاد معصومه(س) تا یازدهم ذی القعده سالروز میلاد حضرت امام رضا(ع) دهه کرامت نامگذاری شده  و  امسال برنامه های دهه کرامت از بیست و چهارم تیر تا سوم مرداد ماه در فاصله سالروز ولادت فاطمه معصومه(س) و حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) اجرا می شود.

۹۷/۰۴/۱۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]