سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
کلاس های آموزشی و تفریحی در کانون فرهنگی هنری شهید سیاوش امیری مسجد امام علی (ع) اراک با حضور پرشور نوجوانان در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی از اراک، کانون فرهنگی هنری شهید سیاوش امیری مسجد جامع امام علی(ع) شهرک بعثت اراک با فرا رسیدن فصل تابستان اقدام به برگزاری کلاس های طرح اوقات فراغت ویژه پسران عضو کانون کرده که از زمان شروع ثبت نام تا کنون با استقبال خوب بچه های مسجد همراه بوده است.

 حفظ تخصصی قرآن کریم، آموزش تخصصی صوت و لحن، آموزش احکام و عقاید، آموزش زبان انگلیسی برای پایه های هفتم، هشتم و نهم، آموزش خوشنویسی، سرود و تواشیح، کتاب خوانی، فوتبال، والیبال، پینت بال، استخر، بازی های کامپیوتری، سواد رسانه ای، اردوهای تفریحی از جمله کلاس های آموزشی و تفریحی است که کانون شهید سیاوش امیری برای پسران منطقه تدارک دیده است.

 این کلاس ها از هفته گذشته با استقبال پرشور نوجوانان و جوانان عضو کانون و با بهره مندی از مربیان مجرب و متعهد در حال برگزاری است.

 بهره‌برداری شایسته از اوقات فراغت، جامعه را به سوی سازندگی اخلاقی، شکوفایی استعداد‌ها، خلاقیت‌‌ها و توسعه فکری رهنمون می‌کند؛ در این راستا کانون های فرهنگی هنری مساجد با بیش از ربع قرن تجربه و فعالیت کارساز پای کار آمده اند و توانسته اند در اقصی نقاط کشور در مساجد با بهره گیری از ظرفیت فصل تابستان و ایام فراغت،‌جوانان متعهد و اخلاق مداری را تربیت کنند.

 

 


۹۷/۰۴/۱۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]