سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: مساجد از اصلی ترین و فعال ترین نهادهای کشور است. 


حسین شاکری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی امروز (6اسفند) در دیدار با مسئول و کارمندان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت:‌ کانون های فرهنگی هنری مساجد سنگ بنای خوبی در مساجد است که می تواند به فعالیت های فرهنگی سمت و سوی هدفدار و دینی بخشد.


وی افزود:‌ مجموعه وتیم اداری کانون های مساجد متشکل از افرادی تحصیل کرده، جوان و بانشاط و دارای انگیزه هستند و امید است همچنان این مجموعه را سرزنده و پویا نگه دارند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی جز برترین دبیرخانه های سطح کشور است، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد از لحاظ نوع فعالیت و کمی و کیفی جلوتر از سایر نهادها است ‌و باید به همین میزان از جایگاه بهتری در فعالیت های اداره کل برخوردار باشد.


شاکری اظهار کرد: این اداره کل خدمتگذار مساجد است و خودش را از جنس مسجد می داند و امید است در تعامل با یکدیگر بتوانند در ارتقای فرهنگ دینی افراد موثر باشند.


در ادامه این دیدار حجت الاسلام ذوالفقاری مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این دبیرخانه گفت:‌ هم اکنون 460کانون فرهنگی هنری، 21 کانون تخصصی، 500 کتابخانه باز و مخزن دار در مساجد استان مرکزی مشغول به فعالیت هستند.


وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد در روستاهای استان بازوان خوبی برای اجرای برنامه های فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و می تواند در انجام فعالیت های فرهنگی این اداره کل را یاری کند.


حجت الاسلام ذوالفقاری از برگزاری دوره آموزشی بشارت 6 و پذیرش شرکت کنندگان از فردا در استان خبر داد و اظهار کرد:‌در این دوره مسئولان کانون های جدید التاسیس با نحوه عملکرد کانون مساجد آشنا می شوند.


پایان پیام/


۹۲/۱۲/۰۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]