سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
کانون فرهنگی هنری شهید احمدگل محمدی مسجد صاحب الامر(عج) میزبان خادمین و پرچم متبرک رضوی(ع) می شود.

به گزارش روابط عمومی از اراک، کانون فرهنگی هنری شهید احمدگل محمدی مسجد صاحب الامر(عج) چهارشنبه ساعت 20  همزمان با ورود پرچم سبز رضوی میزبان خادمان امام رضا(ع) است و ساکنین کوی صالح آباد اراک با حضور در این مراسم معنوی با تبرک جستن از هشتمین امام شیعیان علی بن موسی الرضا(ع) دل های خود را آغشته به نور رضوی می کنند.

 مراسم استقبال از کاروان خادمین و پرچم حرم مطهرامام رضا(ع) از مقابل درب مسجد حضرت صاحب الامر(عج) برگزار و مراسم جشن دهه کرامت همزمان با نماز مغرب و عشاء با مولودیه خوانی و نوای گرم حاج حسین نیمه وری و حاج ابوالفضل ربیعی ادامه می یابد، ارادتمندان و دوستداران اهل بیت(ع) در این مراسم از مداحی خادمین حرم امام رضا(ع) نیز بهره مند خواهند شد.

 کانون فرهنگی هنری شهید گل محمدی از عموم مردم شهید پرور شهر اراک، خانواده های معظم شهداء و ساکنین کوی صالح آباد دعوت کرد تا ضمن شرکت در مراسم جشن دهه کرامت از پرچم متبرک رضوی تبرک بجویند.

 امسال یازدهمین سالی است که خادمین حرم امام رضا(ع) در جشن های زیر سایه خورشید همراه با پرچم آن امام همام کل استان های کشور را پوشش می دهند، خادمین حرم رضوی(ع) در سفر به استان مرکزی با به اهتزاز درآوردن پرچم متبرک، فضای استان آفتاب را با برگزاری آیین هایی معنوی همزمان با دهه کرامت عطرآگین می کنند.

۹۷/۰۵/۰۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]