سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
سلسله نشست های سبک زندگی اسلامی به مناسبت دهه کرامت به همت دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی و کانون های فرهنگی هنری در سه شهرستان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی از اراک، سلسله نشست های سبک زندگی اسلامی به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و میلاد امام رئوف علی بن موسی الرضا(ع) به همت دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی و کانون های فرهنگی هنری شهرستان در سه شهر کمتر توسعه یافته استان مرکزی خنداب، کمیجان و فراهان با حضور مردم این شهرها برگزار شد؛ حجت الاسلام تراشیون و حجت الاسلام پورجواد در این نشست ها به سخنرانی و بیان سیره و منش ائمه اطهار(ع) پرداختند.

 این نشست ها با برگزاری جشن های دهه کرامت در هر شهرستان همراه بود؛ برگزاری مسابقات مختلف و اهدای جایزه به برگزیدگان، تقدیر از فعالان شورای فرهنگ عمومی هر شهرستان، مولودیه خوانی و پخش کلیپ های مربوط از برنامه های جنبی این مراسم بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


۹۷/۰۵/۰۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]